581 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hvordan lære man hunden IKKE at løbe Hvordan lære man hunden IKKE at løbe

ud på vejen ?
for det første kommer han ikk altid nårh han komemr :/, er begyndt at træne sårn noget fløjte med ham så han forbinder det med at få en godbid .

men han kan ikke løbe løs her hjemme, da han løber ud på vejen så sent som i morges stod jeg og var ved at dø af skræk da jeg ventede på bussen da han var løbet fra min far over i stalden,

nuh har han fået en refleks halsbånd på, hvis det skulle ske igen, men self. er det ikke nok.

Så hvordan lære man ham det ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan lære man hunden IKKE at løbe
  • #1   23. nov 2006 Jeg er leder....det vil sige at min hund ALTID ser efter mig. Jeg styrker båndet ved at gemme mig når hun ikke ser det.....og så fløjte.....når hun finder mig får hun ros og godbid.....(hvis jeg har nogen)....

• #2   23. nov 2006 Når du lufter din hund skal du vide at din hund forestiller sig at I er på jagt.......hvis den føler sig som en del af flokken vil den følge dig når du går........

• #3   23. nov 2006 Tark for rådene begge to (:,

• #4   23. nov 2006 Det er vigtigt at du ikke vender dig om.....eller ser efter den......den skal bare følge dig fordi du er den der ved hvor I kan finde noget at spise.......altså DU er flokfører.....

• #5   23. nov 2006 en god ide er at lave indkald med ham med en laaaaang line og hvis han så ikke kommer rykker du i linen. husk altid at rose med en godbid
    modsat skal du kunne dække din hund af uden den rejser sig, men igen der er ikke noget du gør på en eftermiddag, men øvelse gør mester. held og lykke

• #6   23. nov 2006 .....men det kræver at du er fører......?

• #7   23. nov 2006 Jeg har ikke hegn eller noget om min have......jeg har lært Zif hvor hun må gå til......ved at sige SIT hver gang hun er kommet til "grænsen".....jeg er så gået ud på vejen......rost hende når jeg er gået tilbage .......gået længere væk fra hende......rost igen......og til sidst er jeg gået væk fra hendes synsfeldt......gået tilbage og rooooost hende. Det er vigtigt at du ALTID sidenhen får hunden til at sidde HVER gang I når til "grænsen"......så den ved at det er der den må gå til!

• #8   23. nov 2006 Det kræver tålmodighed......men det lønner sig i den sidste ende.....jeg tjekker op på Zif når der er nyfalden sne......så kan jeg se hendes poteaftryk......og indtil videre er hun ikke gået over vores aftalte "grænse".....

• #9   23. nov 2006 lisbeth L - vi har gået til hundetrænning 2 sasonger (staves) øvet her hjemme, såh han kan næsten + andre triks

• #10   23. nov 2006 Lad være med at lufte hunden liiige ved en vej :o)
    Og så træn mere indkald.

Kommentér på:
Hvordan lære man hunden IKKE at løbe

Annonce