{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Servicehund {{forumTopicSubject}}

Da jeg for 4 år siden brækkede ryggen og lægerne ikke gjorde noget ved det har min ryg sagt stop og jeg sidder derfor nu i kørestol. Grundet slidgigt osv. Ud over det besvimer jeg rigtig ofte hvilket ikke er så betrykkende for kæreste og familien da jeg går alene hjemme det meste af dagen. Jeg er derfor blevet anbefalet at søge om en service hund fordi at jeg ikke bryder mig om at skulle have en hjemme hjælper. Specielt fordi at jeg er 19 og gerne vil selv. Jeg er tideligere elite gymnast og danser og føler mig ofte fanget af min kørestol. Jeg har virkeligt brug for hjælp så jeg kan få en normal hverdag smiley problemet er bare at der er MEGET!!!! Lang vente tid på service hunde i foreninger osv og vil høre om der er nogle af jer der har et råd til hvad jeg kan gøre ? smiley mvh Natascha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Servicehund
  • #1   23. dec 2016 En hjemmehjælper udfører da ikke samme opgaver som en servicehund?

• #3   23. dec 2016 Jeg tænker på om det du ønsker, er en hund der advarer dig INDEN du f.eks besvimer eller er det en der skal hjælpe med daglige gøremål ? Har du hundekendskab fra tidligere = før du blev skadet, eller vil det i så fald blive den første hund i dit liv ?

• #4   23. dec 2016 Hej har boet på en kennel og er opvokset med hunde smiley og hunden ville både skulle hjælpe mig inden jeg besvimer og hvis jeg alligevel besvimer ?? og uder over det at åbne og lukke døre, samle ting op for mig, hjælpe med at handle ind osv så det er en hel del ting jeg har brug for smiley

• #5   23. dec 2016 Og nej en hjemmehjælper udføre ikke de samme opgaver mente en handicap hjælper. Det har jeg prøvet før og det syntes jeg ikke om smiley

• #6   23. dec 2016 Fik at vide at der kan gå op til 3 måneder inden de svare på ansøgningen. Også op til 2 års vente tid ydeligere efter ansøgning er blevet godkendt osv ? smiley

• #7   24. dec 2016 smiley Ok. Så er jeg med, du har ret, det er bestemt en fuld uddannet servicehund du har brug for. Havde den "Kun" skulle advare/hjælpe dig i forbindelse med besvimelser så ville de have være en del "lettere" da den ikke skulle lære så mange ting før du kunne få den. Jeg vil ønske dig held og lykke, og håber at en passende hund "pludselig og hurtigt" dukker op. smiley Man har jo altid lov at håbe smiley

• #8   24. dec 2016 Mange tak glædelig jul smiley

• #9   25. dec 2016 Som servicehund så få den uddannet, det kræver du selv deltager nemlig, dig og hunden samarbejder smiley .. hunden skal først godkendes af foreningen. derudover en masse prøver hunden skal bestå. smiley

Jeg fik selv trænet min op og gør et perfekt job

• #10   25. dec 2016 Men hvor tog du så tese henne? smiley

• #11   25. dec 2016 Vi begyndte træning hos trinitas

Kommentér på:
Servicehund

Annonce