654 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Træning af stædig bestemt lille dame Træning af stædig bestemt lille dame

Hej alle sammen. Efter jeg har fået min skønne lille hvalp, Pomeranian. Så er kampen lidt skudt i gang, hun piver og knorre og vrider sig hvis hun har noget i munden hun ikke vil af med og jeg ville se hvad det er. Vi er langsomt ved at øve 'aflevere' men syntes hun er meget slem til at gø, knorre og snærer hvis det ikke lige går damens retning. Nogen gode råd her til? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning af stædig bestemt lille dame
  • #2   26. nov 2016 Du skal ikke tage noget fra din hund. Det giver mistillid!
    Har hun fat i noget farligt, så byt.
    Eller så fjern alt hun ikke må bide i.

• #3   26. nov 2016 Du skal ikke gå ud fra at din hvalp, som du kun har haft i få dage, mestrer en aflever-kommando smiley især ikke når det er noget spændende hun har i munden. Din hvalp undersøger alt med munden lige nu og det er her du skal bygge et godt fundament så det ikke bliver et problem senere.
    Det gør du ved, som de andre siger, at skabe tillid til at du ikke bare tager noget fra hende (det kan resultere i ressourceforsvar), men netop bytte med noget lækkert hun gerne vil have. Så er det ikke træls for hende at bytte men noget hun gør frivilligt.

Lad være med bare at tage noget ud ad munden på hende med mindre det selvfølgelig er farligt.
    Husk på, at du også ville reagere med et "HVA?!" hvis du pludselig fik taget din tallerken med aftensmad fra dig. Din hvalp reagerer helt normalt og er ikke spor stædig bare fordi hun ikke prompte afleverer noget spændende smiley

• #4   27. nov 2016 Når hun så bider i mine fingre, er det at inogere det, sige nej eller bytteleh? smiley

• #5   27. nov 2016 Hvis hun bider i dine fingre så stik hende noget hun GERNE må bide i - legetøj fx - hun aner ikke hvad nej betyder endnu og kan derfor ikke adlyde en kommando der ikke er indlært. Giv hende noget hun gerne må bide i (også selvom hun vender tilbage til dine fingre) og så burde det gå smiley

• #6   27. nov 2016 Prøv med piv så hun ved det gør ondt, nej øvelsen er osse god men altid byt med noget hun MÅ bide i.

• #7   28. nov 2016 Rikke - du svarede aldrig på, i din allerførst tråd, om du har en god kontakt til din opdrætter, og om du har fået meldt jer til et hold i hvalpemotivation?
    Jeg tror ihvertfald, at det vil være rigtigt godt, for både dig og din lille hvalp, så I får en god start på et langt og sjovt liv sammen smiley

Kommentér på:
Træning af stædig bestemt lille dame

Annonce