Gratis enetime i Nørre Alslev, 4840 {{forumTopicSubject}}
Gratis enetime med dig og din hund ^_^
Jeg er som et led af min uddannelse som ”empatisk hundeejer instruktør” hos Lene Andresen på jagt efter dig og din skønne hund til at hjælpe jer med eventuelle problemer eller til dig som måske bare ønsker nogle nye sjove ting at lave med din hund. Jeg vil til at starte med fokusere på hunde der eventuelt trækker, eller har problemer med at gå pænt forbi andre, det kan også være du har en glad hund der hopper op og ønsker hjælp til dette. Det hele foregår i potecenteret.dk, 4840 Nørre Alslev på Falster
Lige kort om mig:
eg er 28år og har erfaring med hunde gennem de senere 10 år, jeg har selv 3 hunde, den ene er en en labrador mix på 10 og de to andre er japanske jagthunde den ene på 4 år og den anden nu snart 10 mdr (Kai og Kishu - racerne)
Jeg går rigtig meget op i dyrenes trivsel i og positiv indlæring med bløde metoder (og masser af godbider)
Vi arbejder i u-opvarmede lokaler Potecenteret.dk som ligger i 4840 Nørre Alslev. Timen vil som regel ligge om Onsdagen eller Torsdagen da jeg jeg læser til pædagog ved siden af også ^_^ (hvis det passer rigtig dårligt, kan andet arrangeret gennem aftale)
Hvis du/i tænker at det var noget i kunne tænke jer at prøve, kan i også gå ind på min side på facebook og læse om andre praktiske oplysninger. I er også velkomne til at like siden da der vil komme flere forskellige opslag op omkring hvad mit fokusområde vil være med hensyn til problemstillinger hos hunde. ^_^
I er også mere end velkomne til at sende mig en sms på 31399 17 jeg svarer gerne i løbet af dagen.
https://www.facebook.com/groups/312370999162144/
mange potedask her fra
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.403
dec 2006
Vi bor i Nysted, så Nakskov er ret langt væk hvis der er andet tættere på...
dec 2006
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 736
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 736
hvor mange skal du bruge?
Gratis enetime i Nørre Alslev, 4840