God sheltie opdrætter {{forumTopicSubject}}
Jeg mistede desværre rigtig tragisk min hund ziga i onsdags, hun døde af en hjertesygdom hun havde fået medicin for siden hun var knap 3.
Hendes krop sagde stop, hun holdt op med at reager på medicin, og hendes organer begyndte at stå af.
Jeg har været rigtig uheldig med at mine hunde har været syge, så jeg er selvfølgelig panisk angst for at næste hund også vil være syg.
Så derfor er jeg på udkik efter en sund sheltie dkk opdrætter, der laver gode agility hunde. hunden vil jeg gerne kunne bruge også til agility konkurrencer. Og den må selvfølgelig gerne havde evner til at klare sig godt.
Jeg har kik lidt på http://www.kennel-shenaja.dk/
Jeg er ny i sheltie verdenen men umiddelbart der den spændene ud. Er der nogen der kender den. og kan i anbefalde den
Eller evt. andre i kan anbefalde?
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 88 Hunde: 2 Emner: 159 Svar: 2.248
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.821
Du kan tage en snak med Ilse, lige pt avler de ikke, men de er virkelig inde i den Sheltie verden. Og hun er simpelthen så sød, så du kan roligt ringe til hende
jul 2012
dec 2013
Følger: 4 Svar: 97
De går meget op i sundhed og laver nogle virkelig lækre arbejdshunde!
Tag evt. også et kig på Kennel Team Jappes, de har hvalpe lige nu
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 736
jul 2010
Følger: 14 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 72 Svar: 274
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 108 Hunde: 3 Emner: 452 Svar: 2.861
må jeg spørge hvorfor du har bestemt dig for en Sheltie fremfor så mange andre racer?
Jeg spørger af ren nysgerrighed
jul 2010
Følger: 14 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 72 Svar: 274
Det er forde efter alt det med ziga, vil jeg ikke havde flere cotoner. Det er en dejlig race, men jeg vil simpelthen prøve noget nyt nu.
Og så vil jeg rigtig gerne stadigvæk havde en lille/mindre hund, men samtidig en der egner sig til agility, gerne lidt mere end Balto han gør. Og så er jeg blevet lidt vild med hyrdehundene, vil gerne en der er elsker at træne, og gerne sammen med sin ejer.
jul 2012
God sheltie opdrætter