482 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Træning - Odsherred - Holbæk - omegn Træning - Odsherred - Holbæk - omegn

Klunte og jeg trænger til lidt ny inspiration og få pudset samarbejdet lidt af.
Vi træner kun på hyggeplan og kan basis lydighed. Men vi trænger til at komme lidt ud og få lidt nye stimuli og møde andre hunde. Er der nogen der kan anbefale os noget træning i Odsherred, Holbæk området? Jeg tænker umiddelbart enten, spor, rally, hyrde eller trick træning.
Vi køre gerne for det rigtige sted. Klunte er en Welsh Corgi, der fylder 8 år her i maj.
Alternativ nogen der selv træner på et vis niveau, der kunne have lyst til at mødes og hjælpe os lidt igang igen?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning - Odsherred - Holbæk - omegn
  • #1   22. apr 2016 Prøv at holde lidt øje med hvad Lea Nor har af kurser og hold - Hun er vanvittig dygtig og der vil du være i virkelig gode hænder.
    Primært lydighed, men jeg lover dig, at det IKKE er kedeligt at træne hos hende, uanset hvad hold man går på smiley
    Køre selv gerne fra midtjylland til Holbæk for at komme på kurser hos hende.

• #3   28. apr 2016 Jeg søger egentlig bare lidt efter, hvad der er muligt. Vi trænger til at komme i gang.
    men ja især spor kunne jeg godt tænke mig at komme i gang med. klunte er blevet opereret for diskusprolaps, så hun ville ha rigtig godt af de gå ture, med "gang" og ikke trav over distance og bare at bruge næsen og hovedet lidt.
    Jeg kikker lidt på Dragsholm og Lyngholm. Vi bor I Grevinge, så det er ikke langt væk noget af det smiley
    Tillykke med hvalpen, det er altid skønt. Elsker schæfere smiley

Kommentér på:
Træning - Odsherred - Holbæk - omegn

Annonce