{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Udstyr til udendørstræning {{forumTopicSubject}}

Nu kan vi vist ikke være heldige med vejret mere. Det har været et fantastisk efterår, når man har 2-3 udendørstræningsdage om ugen. Regnen er det værste, men det er der jo råd for.

I dag har jeg købt et par lækre vand/kuldeafvisende støvler (Thinsulate) sat ned fra 1300 til 650 kr. Et lækkert regnsæt, som er åndbart har jeg, og så længe det ikke er så koldt, så har jeg langærmet løbetøj underneden. Når det bliver koldere har jeg mit skiundertøj til at holde kulden væk.

Har så også bestilt et dækken til Baloo, da de ikke havde et hjemme i hans størrelse. Til agility kan de godt komme til at vente på de andre, og det er vigtigt at han ikke fryser, for han har en kort pels.

Så nu er vejret ingen hindring for søndag morgen tidlig at træne hvalpelydighed med Bianca. Glæder mig helt til i morgen, hvor støvlerne skal tages i brug.

Hvad har I på, når I (både hund og menneske) træner ude i kulde og regn?

Gitte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstyr til udendørstræning
  • #1   21. okt 2006 Varmt vandtæt tøj til mig og pels til hunden ( langhåret)

• #2   21. okt 2006 Til agility træningen: jeg har regntøj på, og det vigtigste, skifte sokker og sko. Jeg løber i fodboldsko, og efter træning skiftes de våde sokker med tørre og et par tørre støvler. Varmt tøj under regntøjet. Og KAFFE på kanden. Tezza har et tæppe at sidde på, i ventetiden. Og så har hun sin medfødte gårdhunde pels..

• #3   21. okt 2006 jeg har en lækker flyverdragt jeg bruger om vinteren og så sorel støvler som bare er de bedste på markedet :0) synes jeg. ellers bruger jeg rengtøj, når vejret bare er som nu

• #4   21. okt 2006 Hunden har ingen ting på - ud over pelsen.

Jeg har bukser med vibran i, så det skyr vandet og man er stadig tør på benene- derud over har jeg et regnset bestående af to dele.
    Støvler HAIX med Goretex, støvlen er vandtæt, da den er svejset hele vejen igennem.

Kommentér på:
Udstyr til udendørstræning

Annonce