{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

indlæring - udstillings-stå {{forumTopicSubject}}

Halløj, er der nogen af jer, der ligger inde med træningsvideoer hvor I indlærer udstillings-stå eller kan linke til nogen??

Jeg vil begynde træningen med Carlo, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an...
Jeg bruger iøvrigt klikker og frivillig adfærd i min øvrige træning med ham smiley

På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indlæring - udstillings-stå
  • #1   29. jul 2015 Ville finde et sted i nærheden af dig hvor de har ringtræning

• #2   29. jul 2015 Jeg har altid bare holdt en godbid foran deres næse, og godbidden blev først givet, når hunden stod, så blev tiden øget inden at godbidden kom, derefter at jeg skulle kunne røre hunden og placere den imens at den stod (med den hånd der ikke holdt godbidden, og til sidst finpudsning så hunden selv kom ind i en god stå position. det tager jo tid, men fungerer for mig. Jeg har mange rigtig gode placeringer med mine hunde, der har lært det på den måde.

• #4   29. jul 2015 ansofie: vi skal også til ringtræning, men det starter først om ca 3 uger, så jeg vil gerne tyvstarte smiley

bumble bee: jeg prøver at begynde med det smiley

loppen: gud ja, han skal jo også lære at gå! smiley

• #5   30. jul 2015 Jeg tyv startede. Og det hjalp ikke en ski. Først da jeg lært gå rundt i ringen fungerede det for os (min var en mega bølle når kom i ringen. Der hjemme kunne han stå.)

• #6   30. jul 2015 Hvis det er en golden retriever du skal udstille (jeg kan se, at du har en på din profil), skal du nok have en ind over, der er vant til at udstille racen, da den ikke "bare" skal stå, som så mange andre racer.

Hvis ikke du kender nogen, der kan hjælpe, så vent til ringtræningen, da indlærte "uvaner" er svære at komme af med igen...

• #7   30. jul 2015 tak for input tina - jeg var ikke klar over at der er forskellige måder at stå på - jeg har bare set at goldens bliver "præsenteret" med lige hale og benene lidt bagtil, eller hvad kan man sige smiley men der er selvfølgelig masser af andre ting at træne ud over ringtræning smiley måske jeg skulle starte med bliv smiley

Kommentér på:
indlæring - udstillings-stå

Annonce