500 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Små hunde Små hunde

Hej
Er der nogen der kender et sted i nærheden af kbh, hvor man kan gå til hunde træning kun for små hunde?
Jeg har tidligere gået til hunde træning med min hund på balders hunde skole, det har været rigtig godt, men da min hund er ret bange for store hunde, kunne det være dejligt at prøve et sted hvor hun kan slappe lidt af.
Hilsen Vicky

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små hunde
  • #1   21. feb 2005 Hejsa Vicky.... Jeg bor i Jylland... Man har den samme erfaring med DCH som Jan.... Men det var slet ikke det jeg ville... Har lige værret omkring Luna´s profil..... HUN ER ALTSÅ BARE FOR SKØN :o)))

Gitte & Schnauzertøserne

• #2   21. feb 2005 DcH. I vores klub er der endda blevet lavet et par hold kun med små hunde på. Det hele startede vist med at træneren der havde holdet, ikke var så meget for de store *S*

Se evt. den DcH´s landsdækkende hjemmeside her: www.dch-danmark.dk

• #3   21. feb 2005 Det tænkte jeg nok du gjorde... Da jeg så dine nye billeder hvor han står på et trimbord... Gode billeder af ham, synes bare det er synd man ikke kan se hans øjne.... Hvad når i er på udstilling må hans pandehår så værre sat op ??... Jeg har også gået på udstilling med mine :o)

• #4   21. feb 2005 Jann.....Tænkte nok det ikke var tilladt... Er hans pels svær at holde ??

• #5   21. feb 2005 Jann.... Var lige inde og se om der var den du kaldt en Commondor herinde, men det ser det ikke ud til at der er... Hvordan ser sådan en ud... Har aldrig hørt om den race før... Kan jo selvfølgelig næsten tænke mig til at den minder om de andre racer du nævnte :o)

• #6   21. feb 2005 Jann...... Ja mund ikke det er også et must at en Schnauzer har en god pels :o)).... Den pels Nida har findes ikke bedre.. Dina´s er knap så god, men ser ud til at blive bedre.. Og hurra for hunde der ikke fæller, det er altså dejligt :o))

• #7   21. feb 2005 Der er også mange hundefrisør der har ødelagt Schnauzerpelse, for de SKAL trimmes og ikke klippes... så mange der opdrætter Schnauzer Trimmer selv, eller få andre der har Schnauzer til det.... Feks. hvis Nida blev klippet med maskine ville hun med tiden blive helt lysegrå.

• #8   22. feb 2005 Hej igen.
    tak for tippet, jeg prøver at tjekke DCH´s hjemmeside ud.
    Hilsen vicky og Luna

• #9   26. feb 2005 Det er dejligt i den klub hvor vi går med vores hund at det ikke overhovedet er konkurrence det drejer sig om, men derimod hundens velvære. Det er en nystartet klub (sommeren 2004) der blev startet af nogle udbrydere fra DCH. Vi er allerede ca. 45 medlemmer. Det sidste skud på stammen udover lydighed, alternativ, hvalpe, og agility-træning kommer der nu et hold med rally-o, som er en kombination af Agility og lydighed på tid. det glæder jeg mig til at komme igang med, med min Pax.
    Se forøvrigt www.givehundeklub.dk

Kommentér på:
Små hunde

Annonce