Renlighedsproblemer hjælp {{forumTopicSubject}}
Vi fik Max d. 5/10 og han er jo en stor hvalp (fra d. 11/6).
Jeg gik hjemme med ham hele sidste uge hvor der ingen problemer var.
Han har været renlig og van til a være alene hjemme hos opdrætter.
Men nu i denne uge hvor han er alene hjemme, er han begyndt at pisse på gulvet og har skidt 2 gange også: Jeg lukker ham i haven hver eneste gang han har sovet, og vi går tur 2-3 gange om dagen. Men alligevel kan han komme ind fra haven og nærmest gå direkte hen og pisse på gulvet? :S
Han har så indtil idag, pisset det samme sted (trægulv i stuen, hvilket self bliver rengjort total når vi tørre op). Men imorges pissede han så på vores gulvtæppe i entreen.
Hvorfor er han lige pludselig blevet så utæt? Han laver intet når han sover oppe på 1. sal. Der sover han igennem uden uheld.
Jeg starter til hundetræning på søndag hvor jeg self også vil spørge trænener. Men er der nogle af jer det kan hjælpe med nogle gode råd, eller måske har en ide om hvorfor han gør det lige pludselig?
På forhånd tak
aug 2014
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 48
aug 2014
aug 2014
aug 2014
Gjorde jeg jo også i sidste uge, uden problemer? Startede ud med at være væk 5 min, og sluttede ham med at han var alene 3-4timer. og han har været alene i de 6 timer der mandag tirsdag onsdag uden problemer og uheld, det var først igår han havde haft et tisseuheld, da min kæreste kom hjem.
Det er mere det der når vi er hjemme og han så står og pisser på gulvet :S Forleden pissede han først på kurven, så på sit tæppe, så på vores dørmåtte i stuen og til sidst på gulvet på få timer (fjernede tingene en efter en). Trods jeg lukkede ham i haven op til flere gange
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
aug 2014
Okay det må jeg prøve så det bare mærkeligt når ik han har gjort det er HEL uge, og jeg giver godbidder hver gang han gør det ude når vi går tur osv. Men ja kan være jeg skal til at gøre det i haven også. Han har ellers bare været så dygtig indtil nu
Skal jeg bare ignorer når han gør det indenfor imens jeg ser det? jeg plejer at sige nej og så ud i haven med ham
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
aug 2014
aug 2014
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.939
Han har været næsten renlig, han har i flere dage kunnet holde sig imens han har været alene, og sammen med jer?
Og nu er han "pludseligt" begyndt at tisse indenfor, både når I ser det, når I ikke gør, på hans kurv, sit tæppe, en måtte?
Lyder som en infektion, jeg ville lade dyrlægen tjekke hans urin for krystaller.
aug 2014
Ja det gjorde han :S
Snakkede også med opdrætteren om det som spurgte om tissede lugtede, men det gjorde det ikke.?
Men kan kunne måske godt være vi skulle prøve det
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.939
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.488
aug 2014
Renlighedsproblemer hjælp