{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Renlighedsproblemer hjælp {{forumTopicSubject}}

Vi fik Max d. 5/10 og han er jo en stor hvalp (fra d. 11/6).
Jeg gik hjemme med ham hele sidste uge hvor der ingen problemer var.
Han har været renlig og van til a være alene hjemme hos opdrætter.

Men nu i denne uge hvor han er alene hjemme, er han begyndt at pisse på gulvet og har skidt 2 gange også: Jeg lukker ham i haven hver eneste gang han har sovet, og vi går tur 2-3 gange om dagen. Men alligevel kan han komme ind fra haven og nærmest gå direkte hen og pisse på gulvet? :S

Han har så indtil idag, pisset det samme sted (trægulv i stuen, hvilket self bliver rengjort total når vi tørre op). Men imorges pissede han så på vores gulvtæppe i entreen.

Hvorfor er han lige pludselig blevet så utæt? Han laver intet når han sover oppe på 1. sal. Der sover han igennem uden uheld.

Jeg starter til hundetræning på søndag hvor jeg self også vil spørge trænener. Men er der nogle af jer det kan hjælpe med nogle gode råd, eller måske har en ide om hvorfor han gør det lige pludselig?

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renlighedsproblemer hjælp
  • #1   17. okt 2014 Hov glemte lige at skrive at i sidste uge da jeg gik hjemme, var han også alene hjemme et par gange og der var han ikke utæt

• #3   17. okt 2014 ca. 6 timer om dagen og der har han holdt sig ganske fint indtil igår, der var det første gang han havde pissede på gulvet hvor han har været alene hjemme

• #5   17. okt 2014 og det første jeg gør når vi vågner det er at lukke ham i haven, give ham mad og så går vi allesammen ned til datterens børnehave, hvor han både tisser og skider og så giver jeg ham et kødben når vi kommer hjem inden jeg køre.

• #6   17. okt 2014 Stine H
    Gjorde jeg jo også i sidste uge, uden problemer? Startede ud med at være væk 5 min, og sluttede ham med at han var alene 3-4timer. og han har været alene i de 6 timer der mandag tirsdag onsdag uden problemer og uheld, det var først igår han havde haft et tisseuheld, da min kæreste kom hjem.

Det er mere det der når vi er hjemme og han så står og pisser på gulvet :S Forleden pissede han først på kurven, så på sit tæppe, så på vores dørmåtte i stuen og til sidst på gulvet på få timer (fjernede tingene en efter en). Trods jeg lukkede ham i haven op til flere gange

• #8   17. okt 2014 Hunden skal ikke lukkes ud, i skal ud med den, den skal roses og belønnes for at gøre sig ren ude!

• #9   17. okt 2014 Stine H
    Okay det må jeg prøve så smiley det bare mærkeligt når ik han har gjort det er HEL uge, og jeg giver godbidder hver gang han gør det ude når vi går tur osv. Men ja kan være jeg skal til at gøre det i haven også. Han har ellers bare været så dygtig indtil nu smiley
    Skal jeg bare ignorer når han gør det indenfor imens jeg ser det? jeg plejer at sige nej og så ud i haven med ham

• #10   17. okt 2014 Hvis du har skældt ud, når han har gjort det indenfor Kan det være det der gør, at han stadigvæk gør det Ja det lyder som usikkerhed

• #12   17. okt 2014 Jeg skælder ikke ud hvis jeg ikke tager ham i gerningsøjeblikket smiley Det er kun hvis jeg ser ham gøre det, så siger jeg nej og tager ham ud i haven. Når han så tisser derude så roser jeg ham

• #13   17. okt 2014 Men ja kan godt være det er noget usikkerhed, for der er self sket rigtig meget smiley Syntes bare det underligt at det kommer nu, og ikke den første uge vi havde ham smiley

• #14   17. okt 2014 Pissede han forleden 4 gange indenfor udover alle de gange I var udenfor?
    Han har været næsten renlig, han har i flere dage kunnet holde sig imens han har været alene, og sammen med jer?
    Og nu er han "pludseligt" begyndt at tisse indenfor, både når I ser det, når I ikke gør, på hans kurv, sit tæppe, en måtte?

Lyder som en infektion, jeg ville lade dyrlægen tjekke hans urin for krystaller.

• #15   17. okt 2014 A-S
    Ja det gjorde han :S
    Snakkede også med opdrætteren om det som spurgte om tissede lugtede, men det gjorde det ikke.?
    Men kan kunne måske godt være vi skulle prøve det

• #16   17. okt 2014 Jeg ville bestemt kontakte dyrlægen i det her tilfælde.

• #17   17. okt 2014 Blærebetændelse - tag til dyrlægen og få ham tjekket.

• #18   17. okt 2014 Vi vil få det tjekket smiley Mange tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Renlighedsproblemer hjælp

Annonce