{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.472 visninger | Oprettet:

Tina R
Tina R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Hundetræning Aalborg {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne gå til lydighed/spor-eller agility med min schæfer på 3 år. Dog er vi begrænset da jeg ikke har bil. Vi bor i Aalborg øst, nogle der kan anbefale gode steder i nærheden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundetræning Aalborg
  • #1   26. aug 2014 Jeg har også ledt, og ledt, og ledt efter hundetræning.
    Vi går nu i SAK hundeklub, som ligger i Aalborg øst. Vi har været der 2 gange, og det virker meget fornuftigt.!

• Tina R
    Tina R Tilmeldt:
    aug 2013

#2   26. aug 2014 Jeg har prøvet at træne i SAK for 10 år siden, med min gamle hund og havde en træls oplevelse. Nu står jeg med en anden hund, måske jeg skal give det en chance.

• #3   26. aug 2014 Vil du fortælle om din oplevelse. For jeg har faktisk selv hørt lidt skidt hist og her. Men jeg har endnu ikke oplevet, eller set noget jeg ikke bryder mig om. smiley (I hvertfald ikke fra trænernes side. Men nogle af de andre kursister, virker lidt mere hårde, end jeg selv ville være)
    Og for 800kr om året, så ville jeg altså give det en chance. For ellers skal jeg bruge lidt over en time hver vej, til træning..!

• Tina R
    Tina R Tilmeldt:
    aug 2013

#5   26. aug 2014 Jeg trænede dernede med min hund, nogle gange sad vi inde ved klubhuset, for mange hunde på for lidt plads, og under et frikvarter sprang en hund på min, min var størst så vi fik (ikke skylden), men at vide at vi gerne måtte blive væk, ellers ville den anden stoppe med træning. Vi havde kun været der 4 gange cirka.

Der skal være styr på løse hunde smiley

• Tina R
    Tina R Tilmeldt:
    aug 2013

#6   26. aug 2014 DCH er nede ved Aab's baner? Jeg bor godt nok i 9220, men er bange for at det bliver for langt frem og tilbage, måske at jeg bare er pylret!! Tror at jeg går en tur derned for at mærke efter.

• #7   26. aug 2014 Ja det skal der helt bestemt!
    Nogle af de store hunde, der er inde ved klubhuset, er der ikke kontrol på. Helt enig, det er for dårligt. Og når mig og Baby er i klubhuset, så sidder han ved mig, hvis der er mange hunde derinde.

Men der er jo ingen der siger man SKAL være med i deres fri leg smiley
    Mig og Baby er der ikke for fri leg. Han må gerne hygge med de andre (små) hunde, men det er for træningens skyld vi er der. Og det har indtil nu været fornuftigt smiley

• #8   26. aug 2014 Tina hvis du har en cykel, er der ikke langt ned til Aab's baner smiley
    Jeg cykler der ned engang i mellem med min, han er godt nok i cykelkurven.
    Men der er super hyggeligt dernede, og massere af grønt omkring smiley

Vidste ikke der var træning dernede smiley

• #9   26. aug 2014 Hej jeg går til hyggeagility i mølleparken hver torsdag med min hund.

Du kan stadig nå at komme på holdet, der er plads og vi startede i torsdags.

Jeg bor selv i aalborg Øst og tager bussen der ud, det tager max 30 min.

Gå på facebook og find jarlsminde dyreterapi hvis det har interesse smiley

• Tina R
    Tina R Tilmeldt:
    aug 2013

#10   26. aug 2014 Super, tror jeg vil tjekke DCH ud så! smiley Jeg kan sørge for at være der i god tid, så Laica kan puste ud inden træning smiley

Jeg kan ikke have min schæfer med i bussen, Mathilde, desværre. Har sluppet afsted med et par gange, med IKEA-posen, hvor jeg har lavet hul til ben og hale, meeen den går ikke altid smiley Vil være træls ikke at kunne komme hjem.

Men tusind tak for feed-back.

• Tina R
    Tina R Tilmeldt:
    aug 2013

#11   26. aug 2014 Min schæferpige er god til andre hunde, men under kontrollerede forhold, så det er vigtigt.

• Tina R
    Tina R Tilmeldt:
    aug 2013

#12   26. aug 2014 Eller... har aldrig kastet hende ind i en stor flok før..Og schæferen er nok mere anderledes, hun er en alfa-pige.

Kommentér på:
Hundetræning Aalborg

Annonce