{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

Hyler {{forumTopicSubject}}

Jeg har i stor frustration fundet ud af at Ludvig hyler når han er alene. Jeg optog i dag 4 timer film af ham og i ca. 15 min i alt hyler han. 15 min. fordelt ud over de 4 timer og altså ikke længe i streg.

Han har ellers før været super god til at være alene, men nu er vi selvfølgelig gået all in på træning igen, selvom ens hverdag sætter sine begrænsninger når man ikke bare kan holde en uges fri.

MEN. Her til aften efter vores gåtur hører jeg ham så hyle (ulvelyd agtigt) endnu engang, men denne gang er jeg altså hjemme og det ved han...

En tæve er i løb ved opgangen ved siden af og den hilser vi tit på. Jeg har læst at hanhunde hyler i tider med løb og tænker at det kan være dette.

Mit spørgsmål lyder så på om jeg skal skille de to situationer ad og stadig tænke at det er alene hjemme træningen der skal tages om eller om det "kun" er pga. damerne uden for? Jeg er som i nok kan høre en kendelse forvirret da han før i tiden sagtens ville spise når jeg tog afsted (kong bl.a.) og det gør han heller ikke mere.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyler
  • #1   10. aug 2014 Prøv at tænde for radion, når du går,smid god bider så han kan finde det. smiley

• #2   10. aug 2014 Jeg er ikke i tvivl om hvad jeg skal gøre såfremt det er et alene hjemme problem. Vi er desuden allerede i gang med træning og mere stimulering.

Jeg blev bare i tvivl da han begyndte at hyle mens jeg var hjemme og ville høre om det var to ting der kunne forbindes eller om de skulle håndteres seperat smiley

• #3   10. aug 2014 Tæver i løbetid kan let være årsagen til hyleriet;( hvis det kun er det så vil det forsvinde igen når tæven er ude af løbetid;)

• #4   10. aug 2014 OB's at gå fra foderet kan også skyldes tæver i løbetid, men så vil problemet også være der når du er hjemme

• #5   10. aug 2014 Jamen han spiser også mærkeligt mens jeg er hjemme lige i øjeblikket. Selv det lækreste kan han lade stå.

Men jeg er virkelig bare bange for hvis det er hans alene hjemme træning der er knækket. Jeg prøver at stimulere ham bedre inden jeg går og så håber jeg at det går over når løbetiden er slut. Jeg må prøve at filme ham hver gang jeg går og så lige holde mig opdateret på tævens løbetid så jeg ved hvornår den er slut.

• #6   10. aug 2014 er han helt alene uden nogle andre hunde i huset smiley

• #7   10. aug 2014 Ja det er han smiley

• #8   10. aug 2014 Det kan være mange ting smiley
    hvis da er noget da gå hunden på . osv hører andre
    udenfor heller hører andre hunde . jeg vil prøve og tænde for tv.et når han er alene
    så han kan hører noget

• #9   10. aug 2014 Jeg ville slå koldt vand i blodet. Han lyder som en hormonforstyrret dreng mere end en ulykkelig hund. Både det med mad og hyleri er klassikere. Jeg synes ikke, at ulvehyl plejer at være i forbindelse med ked-af-det, der plejer de mere at pive og gø.

• #10   10. aug 2014 Jeg har også altid kun forbundet piberi og gøen med problemer og ikke disse hyl. Det undrer mig bare at han gør det når han er alene. Han sov meget lidt og stod længe og lyttede mod altandøren og hylede så nogle gange. Stakkels naboer hvis ikke man kan gøre noget ved hyleriet.. smiley

• #11   10. aug 2014 Der er jo ikke andet til at distrahere ham, når han er alene. Så der er fuld skrald på koncentrationen omkring den lækre dame inde ved siden. Det er i hvert fald mit bud smiley

• #12   10. aug 2014 Så må den lækre dame godt snart være færdig smiley

Tak for responsen, rart ikke at frygte fuldkommen at det er drengen som er ked af det og så må jeg bare vente og se om der kommer lidt mere ro på når det er ovre smiley

• #13   10. aug 2014 Jeg ville filme ham nogle flere gange, bare så'n for at være sikker.

• #14   10. aug 2014 Har tænkt mig at filme ham de næste par dage smiley

Kommentér på:
Hyler

Annonce