{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

Nye tricks/Komandorer {{forumTopicSubject}}

Hej alle på HG smiley

Håber, at i alle har en lækker sommer smiley
Jeg tænkte på, om der var nogle, som havde nogle ideer til, hvad der kunne være godt, eller sjovt at lære min 15 uger gamle hvalp nu af komandorer og tricks smiley

Synes, at hun er så dygtig, for hun kan:

Sit
Dæk
Gi pote
Give me five
Vente
Stop
Hvad siger hunden
På plads (næsten)
Det er min (næsten)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye tricks/Komandorer
  • #2   8. aug 2014 Du kan også gøre de øvelser hun allerede kender svære, ved at ændre miljøet I træner i, og gøre forstyrrelserne større.

• #3   8. aug 2014 Tusind tak smiley Jeg træner også gerne komandorerne, når vi er ude, at gå, og hun er så god til, at holde fokus, og hun er så bidt af, at lære smiley Så længe hun er så ivrig, og synes det er sjovt, så fylder jeg lidt efter lidt på smiley På plads, den er, så langt, at hun sætter sig, når jeg siger det, så kommer næste stadige, at få hende hen til mig, og gøre det, hvordan gør jeg lige det? Gør jeg det ved, at have en godbid i hånden ved min side, og så sige plads, og så får hun godbidden, eller hvad bedst? smiley

• #5   8. aug 2014 Jeg er i gang med at lære mine at slikke sig på næsen smiley

• #6   8. aug 2014 Hvordan gør du det, Elisabeth? smiley

• #7   8. aug 2014 jamen jeg ville egentlig havde lært den store at gabe på kommando så vi sad og kiggede på hinanden og han begyndte så at slikke sig på næsen ret tit.
    Så hver gang han slikkede sig på næsen så klikkede jeg og han fik pølse. smiley
    Det samme med den lille.
    Den lille har fattet det meget hurtigere.
    Han kommer hen til mig nu når han tror jeg har noget og begynder at slikke sig på næsen.
    Nu skal jeg bare have sat en kommando på når de tilbyder adfærden tit nok smiley

• Anders R
    Anders R Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #8   9. aug 2014 Rul rundt er oplagt, men meget nem at lære så ikke så mange udfordringer.

Prøv at hold øje med hvilken adfærd hun tilbyder i forskellige situationer og forstærk dem du er interesseret i. Der er tidligere nævnt slikke sig på næsen, min BC på 10 uger kan kravle fra dæk og hen til mig på kommando. Det kom sig af hun helst ville kravle frem til en godbid hvis den var 5cm for langt væk.

Kommentér på:
Nye tricks/Komandorer

Annonce