{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Urenlig {{forumTopicSubject}}

Hej.

Mille er nu lidt over 1 år, og vi har haft hende ordentlig renlig i ½ år nu.

for 3 mdr flyttede vi, og hun tog det nu meget pænt.
hun er dog her de sidste 2 uger begyndt at tisse og "det lidt større" indenfor.

Her for 1 time siden gjorde hun så noget der overraskede mig meget.
hun havde tisset i sengen, og mens jeg var ved at lægge nyt sengetøj på, hopper hun op i sengen, og kigger på mig. - fred være med det.

efter kort tid, hopper hun ned igen, over til sofaen, og tisser i den i stedet.

hvad kan det være? hun får da rigeligt med opmærksomhed, og har hele dagen i dag haft fri adgang til haven.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Urenlig
  • #1   27. aug 2006 Hej... Er i flyttet til noget større?? For hørte et tilfælde med en hund der tissede over alt også i sengen eller på poserne hvis de havde været ude at handle.. Og det handlede om at terretoriet var blevet for stort for den.. Men hva man gør ved det, det kan jeg desværre ikk hjælpe med, men nu har du måske en ide om hva det kan være..

• #2   27. aug 2006 tja. det kunne godt være jeg skulle at lukke det lidt mere inde, når hun er alene, men hun gør det også når vi er hjemme.

• #3   27. aug 2006 Jamen hvis hun føler at området er for stort kan det jo være derfor.. Måske i skulle starte med at have hende i et par rum, også have lukkede døre til de andre rum, og så stille og roligt udvide det hvis du forstår hva jeg mener??

• #4   28. aug 2006 Når du flytter en hund, kan den godt blive lidt forvirret og det viser sig gerne ved at den tisser inden døre....... eller ja fordi den mærker dens område af.

Kommentér på:
Urenlig

Annonce