Bløde bidepøller/trækkelegetøj Bløde bidepøller/trækkelegetøj
Min hund elsker at lege trækkeleg og at blive belønnet på denne måde.
Problemet er at han er så sart med hvad han vil bide i.
Han kan godt lide de her Flappy Fluffy, problemet er at efter en trækketur eller sejrsrunde har han fået hul på den, og så skal indmaden flåes ud.
Han kan også godt lide de her slaskede tingester man f.eks. kan købe i Silvan, men her igen, efter ganske kort tid er de flået og pivet er pillet ud. Her er godt nok ikke noget fyld i, men han tænder ikke på den bare som slaskedyr uden piv eller fyld.
Han kan absolut IKKE lide bolde, fleecereb, canvas og andre hårde bidepøller eller ægte pels.
Hvad dælen skal jeg finde på? Jeg har fundet en amerikansk hjemmeside der har noget han muligvis ville kunne lide, men surt at betale 250 kr bare for at få det her til, og tænk hvis han så ikke gider det.
Lige nu kører vi med 2 Flappy Fluffy som jeg har betrukket med de der slasketing fra Silvan, de er snart godt og grundigt aflivet.
Jeg har endda stået og syet hele lortet sammen, men det holder ikke en meter.
En sidste ting, jeg har set på flere danske hjemmesider at man kan få grise, ænder og andre plysdyr, men jeg vil egentlig gerne ha noget mere neutralt med til træning, har absolut intet behov for at have en mindre plys dyrepark med mig rundt...
Håber I har nogle idéer....jeg er ved at løbe tør....
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.902
De to danske forhandlere, jeg kender til er bigbullies og klikgodbid.dk, den sidste har tingene til lavest pris
Jeg har selv købt fra den engelske hjemmeside uden problemer, men leveringtid+forsendelse er jo noget mere end herhjemme fra...
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 936 Hunde: 8 Emner: 351 Svar: 8.097
Hun laver dem selv, og jeg ved at der er et par stykker, der har dem herinde, bla MLA har en
sep 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 218
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.165
det er et af de absolutte favoritter herhjemme, virkelig et hit hos både store og små
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 1.448
Kan anbefale "Hugglehounds" i sådan noget fløjls-agtigt. De er ret holdbare og bløde.
Jeg har også sådan nogle aflange køer i forstærket plys, med piv i hoved og røv, de er købt hos fru Poulsen, kan ikke huske mærket.
sep 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 218
Randi - det må ikke være med piv, for så er hans eneste mission at finde det der piver og bide det ud. De der hugglehounds, de lyder som om der er fyld i, så med mindre de er særdeles holdbare så dur de heller ikke.
Trine G - han gider ikke noget med knude på, det skal være blødt....
Ja ja...man er vel kræsen med hvad man bider i.....
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.902
Bløde bidepøller/trækkelegetøj