623 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Bløde bidepøller/trækkelegetøj Bløde bidepøller/trækkelegetøj

Min hund elsker at lege trækkeleg og at blive belønnet på denne måde.

Problemet er at han er så sart med hvad han vil bide i.

Han kan godt lide de her Flappy Fluffy, problemet er at efter en trækketur eller sejrsrunde har han fået hul på den, og så skal indmaden flåes ud.

Han kan også godt lide de her slaskede tingester man f.eks. kan købe i Silvan, men her igen, efter ganske kort tid er de flået og pivet er pillet ud. Her er godt nok ikke noget fyld i, men han tænder ikke på den bare som slaskedyr uden piv eller fyld.

Han kan absolut IKKE lide bolde, fleecereb, canvas og andre hårde bidepøller eller ægte pels.

Hvad dælen skal jeg finde på? Jeg har fundet en amerikansk hjemmeside der har noget han muligvis ville kunne lide, men surt at betale 250 kr bare for at få det her til, og tænk hvis han så ikke gider det.

Lige nu kører vi med 2 Flappy Fluffy som jeg har betrukket med de der slasketing fra Silvan, de er snart godt og grundigt aflivet.
Jeg har endda stået og syet hele lortet sammen, men det holder ikke en meter.

En sidste ting, jeg har set på flere danske hjemmesider at man kan få grise, ænder og andre plysdyr, men jeg vil egentlig gerne ha noget mere neutralt med til træning, har absolut intet behov for at have en mindre plys dyrepark med mig rundt...

Håber I har nogle idéer....jeg er ved at løbe tør....

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bløde bidepøller/trækkelegetøj
  • #1   17. jun 2014 Det kan være du kan finde noget på denne hjemmeside: https://tug-e-nuff.co.uk

De to danske forhandlere, jeg kender til er bigbullies og klikgodbid.dk, den sidste har tingene til lavest pris smiley

Jeg har selv købt fra den engelske hjemmeside uden problemer, men leveringtid+forsendelse er jo noget mere end herhjemme fra...

• #2   17. jun 2014 Prøv at skriv til Aino herinde smiley
    Hun laver dem selv, og jeg ved at der er et par stykker, der har dem herinde, bla MLA har en smiley

• #3   17. jun 2014 Tak for svarene begge to, jeg er straks gået i gang med at kigge på de forskellige muligheder! smiley

• #4   17. jun 2014 Den danske:
    det er et af de absolutte favoritter herhjemme, virkelig et hit hos både store og små smiley

• #5   17. jun 2014 www.klikgodbid.dk er mig og jeg har (endnu) ikke noget der ikke er af pels, kunstpels eller fleece.

Kan anbefale "Hugglehounds" i sådan noget fløjls-agtigt. De er ret holdbare og bløde.

Jeg har også sådan nogle aflange køer i forstærket plys, med piv i hoved og røv, de er købt hos fru Poulsen, kan ikke huske mærket.

• #7   17. jun 2014 Han kan godt klare imiteret lammeskind, havde et rest stykke købt til formålet og har lige bundet det lidt sammen med nogle læderstrimler, det fungerede ok. Har også lige fundet Foderxpressen og købt nogle bidepøller der.

Randi - det må ikke være med piv, for så er hans eneste mission at finde det der piver og bide det ud. De der hugglehounds, de lyder som om der er fyld i, så med mindre de er særdeles holdbare så dur de heller ikke.

Trine G - han gider ikke noget med knude på, det skal være blødt....

Ja ja...man er vel kræsen med hvad man bider i..... smiley

• #8   17. jun 2014 Tug-e-nuff har også fake-fur udgaver af deres varer, men ja, det er da ikke sådan lige til, når hunden skal være så kræsen smiley

Kommentér på:
Bløde bidepøller/trækkelegetøj

Annonce