Opfølgning på "Dygtig pige" {{forumTopicSubject}}
I forlængelse af min tråd i formiddags: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=57072
kan jeg næsten ikke få armene ned at bare glæde og stolthed.
Bianca svømmede for første gang i sit liv - godt nok med redningsvest og instruktør - men hun var bare så dygtig og slet ikke bange for det. Så da hun var færdig sagde instruktøren "nu klarer I det selv næste gang" - hun synes det gik så godt at hun er "unødvendig".
Baloo var også dygtig, og jeg trænede selv med ham til sidst. Han er ikke så vild med at komme ned i vandet, men når han først er i, så svømmer han rigtig godt, og går ikke i panik, hvis linen snor sig rundt om benene eller kommer under vand.
Hold da op hvor er jeg stolt.
Vi skal afsted allerede på torsdag igen - ka' næsten ikke vente. Men de skal have en pause, eller kan man også løbe for sur i det - det skal jo helst være sjovt.
Hilsen Gitte
jun 2005
Følger: 80 Følgere: 81 Emner: 145 Svar: 1.100
Vi svømmer selv hos Solvang, og er rigtig glade for det...!
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Vi svømmer i AA Hundecenter i Toksværd ved Næstved.
Men der er ved at blive bygget et svømmecenter i Hvalsø, så der kommer vi nok til at gå på et senere tidspunkt.
Det er godt hos AA, og nu er de blevet så gode, at vi selv kan træne med de 3 af dem. "Vi" er Camilla og jeg, med hver 2 Dansk/Svenske gårdhunde. Vi følges ad og det er kun Kiki der skal have en gang mere med instruktør - hun skal nok komme efter det.
Hvor ligger Solvang henne?
Hilsen Gitte
Opfølgning på "Dygtig pige"