{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Jackpot nærmer sig 1 år- det er ikke så ligetil {{forumTopicSubject}}

Så er der snart gået 1 år siden min dejlige og fantasiske Jackpot blev født.
Han er min store gevinst- min Jackpot smiley

Fra han kom ind i mit hjem har jeg haft store forventninger, både til ham og mig selv som hundefører. Mest det sidste...

Jeg har fokuseret på glæde, leg, ro, præcision i min træning med ham. Mit fokus har været på korte og gode sekvenser. Arbejdet stille og roligt opad og ikke stille for store krav til ham.

Jeg har flere gange oplevet at fejle som hundefører- mærkeligt ikke smiley smiley

Apport gik ikke så nemt som jeg havde regnet med. Jeg lavede fejl, som at klikke ham forkert: det døde han i øvelsen på. Jeg måtte starte forfra med at køre drift på apporten og vi er nu dér at han synes den er sjov, og ved et puf til apporten når han løber med den, gør at han holder bedre fast i apporten. Ind imellem kan jeg være heldig at han sætter sig med apporten uden at slippe. Men der er lidt vej endnu.. Men det skal nok komme smiley

Spring: Her lavede jeg en fejl som jeg først sent opdagede. I DCH programmet skal hunden springe over og tilbage og sidde foran. Jeg brugte først targetplade, og senere godbid på låg (låget, så han tydeligt kunne se godbidden og ikke gik i søg). Tog låget væk et par gange hvor det gik ok, men sidste gang ødelagde jeg øvelsen og så fattede han slet ikke at han skulle hoppe over. Der var jo ikke noget låg.. Jeg er ret sikker på at han er blevet hjælpeafhængig af låget var der for længe.. Op på hesten igen ! Nu kører vi, jeg løber med dig og har det sjovt, så ser vi..

Jeg havde planer om at stille ham i C programmet i år, til august, meeeen det er sgu ikke sikkert. Men pyt så når jeg det næste år !

Jeg kan mærke at jeg er rendt ind i "jeg vil gerne til konkurrence, og nu skal vi have det sidste på plads" pres.. Og DET gavner ingenting.

Her er lidt video fra i dag
http://www.hundegalleri.dk/video/traening/40791-traening_i_haven_st_bededag_14

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jackpot nærmer sig 1 år- det er ikke så ligetil
Kommentér på:
Jackpot nærmer sig 1 år- det er ikke så ligetil

Annonce