Når træningen giver pote så at sige... {{forumTopicSubject}}
Jeg må bare lige ud med min stolthed....
Var til vores første officielle konkurrence i Horsens i går (DcH, B-klassen) og egentlig var det bare tænkt som ren udebane træning, fordi Bailey forholdsvis nemt kan blive distraheret.
Det var også rigtig god udebane træning, og Bailey var aldeles upåvirket af alt postyret.
Vi har haft svært ved flere øvelser, mest fordi han er mest tryg tæt ved sin moaarr, så de frie øvelser har været en udfordring.
Vi har selvfølgelig trænet, og det kunne ses i går.
Vi gik hen og vandt klassen med 185,85 point og dermed vores første oprykning til A. Joooh, mor er stolt af den lille dreng!
Lidt billeder skal I da også ha, her Fri ved fod:
sep 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 221
sep 2007
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.475
sep 2007
Jytte, jeg kan se du har haft Dværgpinscher, de minder jo meget om min. Der var faktisk en Dværgpinscher med i C-klassen i går, de fik en flot 2. plads
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.314
Har været ude et par gange med min dobertøs i B-klassen i år og kan ikke ligefrem prale af strålende resultater. Pointmæssigt har det faktisk været rigtig rigtig dårligt Der er for meget spræl og unghund i damen endnu og det har det med at blive lidt for frit i de frie øvelser Alligevel har jeg faktisk været fint tilfreds for noget af det jeg virkelig har arbejdet på er gået rigtig godt og hun har været meget meget flink og eksemplarisk at have med 'i byen'.
sep 2007
Kan godt forstå du gerne vil ha Tysk Pinscher igen, det er simpelthen en herlig hund. Du har ret, de er ikke vilde med regn, men vi har efterhånden trænet så meget i regnvejr at han er ved at vænne sig til det.
Mette Marie - tusind tak. Det skal nok komme, som du også selv skriver, man kan sagtens være tilfreds hvis bare man kan se fremgang og se at det man arbejder med begynder at lykkes. Vi har stadig meget at arbejde med, der er bare efterhånden flere og flere ting der fungerer rigtig godt, så det er dejligt.
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
stort tillykke, kan godt forstå du er stolt!
sep 2007
Tak for lykønskningerne allesammen
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.377
mar 2014
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 41
sep 2007
Jytte - ærgerligt med sporet, især ærgerligt når man ved det er en øvelse hunden ellers mestrer godt. Du må på den igen, kan da være vi ses derude på et tidspunkt, vil holde øje med dit navn i A-klasserne.
Når træningen giver pote så at sige...