{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Når træningen giver pote så at sige... {{forumTopicSubject}}

Jeg må bare lige ud med min stolthed....

Var til vores første officielle konkurrence i Horsens i går (DcH, B-klassen) og egentlig var det bare tænkt som ren udebane træning, fordi Bailey forholdsvis nemt kan blive distraheret.

Det var også rigtig god udebane træning, og Bailey var aldeles upåvirket af alt postyret.

Vi har haft svært ved flere øvelser, mest fordi han er mest tryg tæt ved sin moaarr, så de frie øvelser har været en udfordring.
Vi har selvfølgelig trænet, og det kunne ses i går.

Vi gik hen og vandt klassen med 185,85 point og dermed vores første oprykning til A. Joooh, mor er stolt af den lille dreng!

Lidt billeder skal I da også ha, her Fri ved fod:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når træningen giver pote så at sige...
  • #1   5. maj 2014 Afslutning på spring

profilbillede
  • #2   5. maj 2014 Og en lille træt vinderhund:

profilbillede
  • #3   5. maj 2014 For saaatan det er flot!!!

• #5   5. maj 2014 Mange tak Sarah og Jytte smiley

Jytte, jeg kan se du har haft Dværgpinscher, de minder jo meget om min. Der var faktisk en Dværgpinscher med i C-klassen i går, de fik en flot 2. plads smiley

• #6   5. maj 2014 Tillykke;)

• #9   5. maj 2014 Tillykke - supersejt gået smiley
    Har været ude et par gange med min dobertøs i B-klassen i år og kan ikke ligefrem prale af strålende resultater. Pointmæssigt har det faktisk været rigtig rigtig dårligt smiley Der er for meget spræl og unghund i damen endnu og det har det med at blive lidt for frit i de frie øvelser smiley Alligevel har jeg faktisk været fint tilfreds for noget af det jeg virkelig har arbejdet på er gået rigtig godt og hun har været meget meget flink og eksemplarisk at have med 'i byen'.

• #10   5. maj 2014 Jytte - ja der er rod i alle resultaterne fra i går, både i B, A og E. De arbejder på at få det løst, vi må håbe klubben har en back up af resultaterne. Ved ikke lige hvad der er sket, alle i B har fået -1 i dæk, rundering og frit søg smiley
    Kan godt forstå du gerne vil ha Tysk Pinscher igen, det er simpelthen en herlig hund. Du har ret, de er ikke vilde med regn, men vi har efterhånden trænet så meget i regnvejr at han er ved at vænne sig til det.

Mette Marie - tusind tak. Det skal nok komme, som du også selv skriver, man kan sagtens være tilfreds hvis bare man kan se fremgang og se at det man arbejder med begynder at lykkes. Vi har stadig meget at arbejde med, der er bare efterhånden flere og flere ting der fungerer rigtig godt, så det er dejligt.

• #11   5. maj 2014 Ej hvor er det godt gået!
    stort tillykke, kan godt forstå du er stolt! smiley

• #14   5. maj 2014 Jytte - hvor var du til konkurrence henne? I Horsens i går gik E og A hundene også i ret højt korn, vi så ihvertfald ikke så meget andet end haler...

Tak for lykønskningerne allesammen smiley

• #17   5. maj 2014 FLOT resultat ! Tillykke smiley

• #18   5. maj 2014 Tillykke! Har ikke forstand på konkurrencen, men det er da super godt klaret smiley

• #19   5. maj 2014 Takker smiley

Jytte - ærgerligt med sporet, især ærgerligt når man ved det er en øvelse hunden ellers mestrer godt. Du må på den igen, kan da være vi ses derude på et tidspunkt, vil holde øje med dit navn i A-klasserne.

Kommentér på:
Når træningen giver pote så at sige...

Annonce