671 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Agility med rottweiler Agility med rottweiler

Da jeg selv har den mest dovne hund der kan gå på 4 ben smiley , ville jeg lave agility med min søster og hendes kærestes hund smiley

Jeg har lige nogle spørgsmål smiley
Kan jeg godt bruge en rottweiler? (smal udgave)
Hvor gammel skal hun være?
Er der nogle forlemper ved at bruge en rottweiler?
Er der nogle ulemper ved at bruge en rottweiler?

Hun er rigtig sød og rigtig lærernem og har alt for meget krudt i r*ven så derfor vil jeg gerne bruge hende smiley Da jeg ikke har nogle andre hunde jeg kan bruge smiley Mener hun er 7 måneder, men kan sagtens vente hvis hun skal være ældre smiley

*Billedet er bare et jeg fandt på google, men det ligner hende rimelig godt, hun har bare længere ben :)*

Ingen sure kommentarer #Nohate

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Agility med rottweiler
  • #1   18. mar 2014 Jeg ville vente til hun var ældre, rottweilere døjer jo meget med HD. Havde selv overvejet det med min rottweiler, men hun er simpelthen for sløv smiley

• #2   18. mar 2014 Okay smiley
    Men ejen hund kan godt springe og er god til at lære nye ting. Men gu gider han ej at bevæge sig smiley han kan en masse tricks men der sidder han eller lægger han bare fx. Gi pote, rul rundt, bang, osv. smiley smiley

• #3   18. mar 2014 De fleste lader ikke deres agilityhunde løbe/springe før de er 2 år for at skåne kroppen mest muligt. Men du kan starte til baby agility hvor du lærer omkring samarbejdet med hunden og de forskellige teknikker og hundene træner på spring der ligger på jorden.

• #4   18. mar 2014 Først og fremmest er han endnu for ung til belastende sport -så spring, slalom o.l. er en dårlig ide, særligt når der så ovenikøbet er tale om en stor og tung hund.

Man kan godt træne agility med store/tunge racer, me størrelsen sætter nogen naturlige begrænsninger. For det første er der forhindringer hvor jeg tænker at en rotte kan få svært ved at passe igennem (tunnel, hjul) og for det andet skal man jo være bevidst om at det er en hård belastning når så stor en hund skal "klatre", springe osv... så ambitionerne skal sættes efter den hund man har, og måske er der forhindringer man skal undlade at træne på.

Min umiddelbare tanke var om det ikke var mere nærliggende at gå til rally ?

• #6   18. mar 2014 Okay tak for svar smiley

• #7   19. mar 2014 Når hun bliver ældre vil du godt kunne løbe agility med hende. Jeg ville dig holde hende på hyggeniveau og ikke springe fuld højde med hende. Hun bliver jo en stor tung hund.

Men jeg ville vente til hun var halvandet år. Agility er en meget hård belastning for vores hunde.

• #8   20. mar 2014 Okay det var også på hygge plan jeg ville smiley

• #10   21. mar 2014 Jeg kender ikke rigtig andet smiley Jo jeg har været inde og læse om rally

Kommentér på:
Agility med rottweiler

Annonce