Agility med rottweiler Agility med rottweiler
Da jeg selv har den mest dovne hund der kan gå på 4 ben , ville jeg lave agility med min søster og hendes kærestes hund
Jeg har lige nogle spørgsmål
Kan jeg godt bruge en rottweiler? (smal udgave)
Hvor gammel skal hun være?
Er der nogle forlemper ved at bruge en rottweiler?
Er der nogle ulemper ved at bruge en rottweiler?
Hun er rigtig sød og rigtig lærernem og har alt for meget krudt i r*ven så derfor vil jeg gerne bruge hende Da jeg ikke har nogle andre hunde jeg kan bruge
Mener hun er 7 måneder, men kan sagtens vente hvis hun skal være ældre
*Billedet er bare et jeg fandt på google, men det ligner hende rimelig godt, hun har bare længere ben :)*
Ingen sure kommentarer #Nohate
nov 2012
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 460
jul 2013
Følger: 7 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 131
Men ejen hund kan godt springe og er god til at lære nye ting. Men gu gider han ej at bevæge sig
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 1.206
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.945
Man kan godt træne agility med store/tunge racer, me størrelsen sætter nogen naturlige begrænsninger. For det første er der forhindringer hvor jeg tænker at en rotte kan få svært ved at passe igennem (tunnel, hjul) og for det andet skal man jo være bevidst om at det er en hård belastning når så stor en hund skal "klatre", springe osv... så ambitionerne skal sættes efter den hund man har, og måske er der forhindringer man skal undlade at træne på.
Min umiddelbare tanke var om det ikke var mere nærliggende at gå til rally ?
jul 2013
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.921
Men jeg ville vente til hun var halvandet år. Agility er en meget hård belastning for vores hunde.
jul 2013
jul 2013
Agility med rottweiler