Endelig en der forstår {{forumTopicSubject}}
ja - Hulter har jo været en del igennem de sidste to år.. det har sat dybe spor i den lille dejlige hund men nu har vi endelig fundet den helt rigtige træner til os
vi er startet i BHF på unghunde holdet, og jeg kan i dag (første træning var i går) mærke at jeg har nemmere ved at skabe kontakt til ham når han bliver bange, og kan derfor afbryde noget af den aggresivitet der er resultatet af angsten
vi blev behandlet professionelt og jeg blev for en gang skyld taget seriøst og hvor er jeg bare lykkelig - jeg tror ikke at de slipper af med os igen.. der blev taget hensyn til ham og der er jo en del ting den lille hund ikke kan magte endnu..
de fleste af tingene kommer af at han er blevet angrebet to gange, og den ene gang blev jeg bidt i hånden af den anden hund..
* hvalpe (halen ryger straks mellem benene og han trykker sig)
* generelt mænd (han trykker sig først for dernæst, hvis presset ikke forsvinder at angribe )
* udfarende / buldrene hunde (han fare bag mig med halen mellem benene)
* børn, bryder han sig heller ikke særligt om
* folk der har dækket annsigtet til, eller har hatte på
* folk der er lidt frembrusende
og ja jeg kunne blive ved.. men allerede nu efter en gang har jeg fået nogle redskaber med hjem til at arbejde med.. og det virker.. det bedste er at han ikke er decideret angst for træneren, men han er heller ikke helt 100% sikker på at han kan stole på dem - ikke destro mindre fik de lokket en enkelt godbid i ham, da han normalt ikke tager i mod bestikkelse blev jeg lykkelig for jeg tænkte at nu er der håb for ude..
vil bare lige dele min lykke med jer håber det er okay
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
Endelig en der forstår