{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man lære den det?
  • #1   12. dec 2013 Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener.

Mener du, at når du sætter dig som en hund, så skal hun sitte, og når du lægger dig som en hund, så skal hun dække?

Hvis det er det du mener, så ja, det tror jeg da sagtens du kan lære den. Det handler bare om at indlære signalet, så den lærer, at når du laver en bestemt bevægelse/position, så skal hunden gøre noget bestemt. Det handler ikke så meget om, at hunden lærer at efterligne dig, den lærer bare, at når du gør den bevægelse/position, så skal den udføre en bestemt øvelse. :o)

• #2   12. dec 2013 Super tak! Det var lige svar jeg ledte efter!:)

• #3   13. dec 2013 Det er jeg da sikker på du kan lære hende -jeg har lært Reiki at "være spejl" -altså så vi står over for hinanden, og når jeg løfter højre ben, løfter han venstre, når jeg drejer hovedet gør han det samme osv. Det er jo osse blot en efterligningsleg, og faktisk var det slet ikke så svært at få indlært, da først han fangede ideen.

I princippet er det jo bare at indlære en ny kommando for sit, dæk osv -hvor kommandoen så bare er en handling fremfor et ord smiley

• #4   13. dec 2013 Vi har også spejl herhjemme ligesom Michelle beskriver. løfte ben, dreje hoved. og ja, en hund kan lære alt, som den fysisk kan udføre, det gælder bare som fører om at hitte ud af hvordan vi motiverer den til det smiley

Kommentér på:
Kan man lære den det?

Annonce