{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Agility-problemmer :( {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har denher Border Collie på 3 år som jeg har løber Agility med i omkring 2 år. Hun er virkelig god til Agility, som om hun har medfødte evner, og jeg tror virkelig at hun kan nå langt MEN, hun virker til ikke at gide det. Når jeg skal til at starte agility med hende, så løber hun ind i sin kurv, hende pause-sted, og der ligger hun underkastet og med sammen klemne øjne samt hun smiler og vifter med halen. Selv når jeg kalder lige så sødt på hende, og jeg tigger hende med godbidder, så gider hun virkelig ikke smiley og når jeg så får ''Tvunget'' hende ud på banen, så løber hun nærmest i sine egne tanker, og hun koncentrere sig ikke, hun viser meget tydeligt at hun ikke gider. Og hun bliver hurtigt træt. Og ude til træning er der sådan en Container, som hun meget ofte, selv midt i en bane, løber ned i og gider ikke at komme ud igen... Hvad skal jeg gøre? Jeg har prøvet at gøre træningen så positiv som muligt, og fodret hende med godbidder og rost hende. Skal hun bare ikke løbe agility??? smiley Hun skal jo ikke hele tiden tvinges.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Agility-problemmer :(
Kommentér på:
Agility-problemmer :(

Annonce