Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Agility udstyr som man har i klubberne?
  • #2   16. nov 2013 Ja selvfølgelig. Men det er ikke billigt.
    Du kan f.eks kontakte Hans Peter Dinesen ved Ribe hundevenner eller Dong-agility...

• #3   16. nov 2013 Du kan se min bane på min profil - jeg har lavet en hel del selv, og stadig har det kostet omkring 20.000kr

• #6   16. nov 2013 Ja selvfølgelig smiley Det er bare mega mega dyrt, fx koster et bord 3.999! Men ved man kan få det hos shoptildyr.dk, (det er der bordet er fra), der har vores klub noget af deres udstyr fra, og det er meget godt smiley

• #7   16. nov 2013 Maiken kom mig i forkøbet smiley

• #8   16. nov 2013 Ok en "agility-pakke" koster 35000 kr - lige rigeligt for mit vedkommende - men gid man da havde råd til det smiley

• #9   17. nov 2013 Det vigtigste man kan have hjemme på sin egen bane er vel måske fire fem spring og en slalom. For mig er det i hvert fald handlingen og slalommen man især skal nørde med. Feltforhindringerne skal man selvfølgelig også lege med, men en stor del at grundindlæringen kan man starte op på med andre ting(afhænger af hvilket felt man ønsker hunden skal tage). I den klub jeg er medlem af må alle der træner agility til enhver tid køre ud i klubben og tage tingene ud, så for mig er det slet ikke relevant med feltforhindringerne. Men nu bor jeg også mindre end ti minutters kørsel fra hvor jeg træner hund.

• #10   18. nov 2013 Ja, rigtige agilityforhindringer er hundedyre. Dengang jeg løb agility havde jeg 6 spring, en slalom og et A-bræt selv, da det gav mulighed for at få trænet nogle vigtige detaljer i hverdagen. Slalommen og 6 spring har jeg stadig og jeg bruger det for at få lidt afveksling i træningen.

Kommentér på:
Agility udstyr som man har i klubberne?

Annonce