{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.415 visninger | Oprettet:

"Figuranter" søges {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg søger som overskriften lyder, figuranter til træning af min hund.

Hun er en dejlig schæfer som jeg har fået fra Ringe internat på Fyn i foråret. Jeg er nået rigtig langt med hende i træningen men vi mangler stadig lidt, b.la mødet med andre hunde.

Hun har ikke haft det så godt ved de tidligere ejere, og min teori er at hun måske er blevet holdt væk fra mødet med andre hunde. Hun er derfor meget voldsom når hun ser en hund - store som små.

Jeg leder derfor efter nogle stykker med hund som vil være med til træningen. Din hund skal være rolig og ikke blive bange når en hund gør voldsomt af den og hopper rundt.

Hun er ikke den bedste til sit hunde sprog og kan derfor virke meget voldsom med høj haleføring og rejste børster og dette skal man selvfølgelig være klar over.
Hun gør dog ikke noget og vi er nået så langt at jeg har nogenlunde kontakt til hende når vi ser en anden hund, men kommer hunden først lidt for tæt på, så gør hun meget, og det er dette jeg ønsker at træne.

Mit mål er ikke at hun skal kunne med alle hunde, blot at vi kan gå en fredelig tur i byen uden at hun gør udfald hvis vi ser en hund.

Jeg har min egen hunde træner med til træningen, og det foregår ved ham da han har en stor indhegnet trænings bane til samme formål.
Detter er derfor ikke et spørgsmål om nogen vil hjælpe med selve træningen af hende, men blot om der er nogle der ude der har lyst til at komme med deres hund, og møde min tæve.

Du vil selvfølgelig få nøje instruktioner om hvordan vi gør, og det er hele tiden under opsyn af min hunde træner.

Der er selvfølgelig kaffe og måske lidt kage til dem der vil være med. Lige nu søger jeg alle slags hunde - store som små, så længe den ikke er nervøs over for store hunde.

Glæder mig meget til at hører fra nogle der ude som vil hjælpe. og måske er der også nogle der står med samme "problem" som mig, som ønsker samme træning, de er selvfølgelig også velkommen.

Det hele foregår i Odder syd for århus.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Figuranter" søges
Kommentér på:
"Figuranter" søges

Annonce