{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Schæferhundeklubbens ringtræning. {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Min hvalp skal igen udstille d. 10 Nov. og søger derfor et sted til ringtræning.
Umiddelbart kan jeg ikke finde noget i kredsende - ihvertfald ikke i nærheden af hvor jeg bor. (Imellem Århus-Randers)

Kender i til, om der evt, er andre steder dette er muligt, end i kredsende? - eller går i selv i en kreds hvor de øver ringtræning??
(Silkeborg er desværre ikke mulig, da jeg går på hvalpehold i Randers samme tidspunkt som de har ringtræning).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Schæferhundeklubbens ringtræning.
  • #1   17. okt 2013 (link fjernet)

• #3   17. okt 2013 Tak for det smiley
    Desværre er det bare meget få af dem der tilbyder ringtræning.
    Skanderborg virkede til at være en mulighed :-). Tak for hjælpen.

• #6   17. okt 2013 Alice - også tak for hjælpen til dig!
    Det ville også klart være en mulighed - det er væsentlig tættere på.

• #7   17. okt 2013 Det er selvfølgelig rigtigt mht. til uopdaterede hjemmesider.
    I "min" kreds mener jeg bestemt kun at der trænes ringtræning op til skurer - hvilket jeg syntes er en smule ærgerligt smiley
    - men derfor kan det jo selvfølgelig godt være anderledes andre steder - det har bare været meeeeget svært at finde et sted hvor de tilbyder det ugentlig smiley (igen måske pga uopdaterede hjemmesider :))

• #9   17. okt 2013 Det er nemlig derfor jeg har hældt mest til at træne i kredsende.
    Tænker der må være forskel på en puddel og en schæfer mht til ringtræning?
    - Eller mon det også er samme principper?

• #11   17. okt 2013 Hos os udbyder vi også kun ringtræning op til skuer - simpelthen fordi der ikke er interesse for det ellers.
    Det er nok mest en brugskreds, vi har.

Men for at gentage - ring til formændene for ikke alt står på hjemmesiderne smiley

Jeg ville ikke ringtræne i DKK og gå til udstilling i Schæferklubben.

• #12   17. okt 2013 Tak for hjælpen! - kan godt se det ville være bedre at træne i kredsene! - ville jeg også helst selv - hvis dette var muligt! Må lige forhører mig lidt mere i klubben smiley - for ved da jeg ihvertfald ikke er den eneste på hvalpeholdet der har svært ved at finde ringtræning i nærheden :-)..

• #13   17. okt 2013 Spørger lige af ren nysgerrighed -

Hvad er forskellen på ringtræning for schæfere og alm. DKK-udstilling ?

• #14   17. okt 2013 Det er selve fremførelsen der er forskellig.

Schæfere skal trave - de skal ikke nødvendigvis trække, hvis de kan trave optimalt uden at gøre det, men pointen er at de skal være fuldstændig udstrakt i deres bevægelser.

Kommentér på:
Schæferhundeklubbens ringtræning.

Annonce