{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Anbefal {{forumTopicSubject}}

hej, jeg har en vidunderlig lille hund, vi har bare nogle problemer, han er nemlig utrolig bange, da en tidligere træner har lavet en virkelig STOR fejl der i dag stadig betyder at jeg har en hund der angriber fordi han er sky, og jeg frygter at han en dag virkelig får taget fat og derfor skal aflives..

ja han kunne have mundkurv på når vi træder udenfor min matrikkel, men jeg mener bare at det er at symptombehandle, hvilket jeg ikke er glad for... jeg søger derfor en til at hjælpe, mig for jeg føler mig virkelig på bar bund, han er virkelig angst for fremmet, han flytter sig, men så snart de vender ryggen til nipper han dem i bukserne..

Vil i ikke være søde at anbefale mig nogle gode og fornuftige mennesker der kan hjælpe på hulter og mit problem smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal
  • #1   12. okt 2013 Jeg er nysgerrig: hvad er det for en fejl hundetræneren har lavet der er så katastrofal?

• #2   12. okt 2013 vi lavede en indkalds øvelse - normalt med en løs line som han holdt (hunden var i forvejen lidt sky men ikke så voldsomt som nu) han valgte at bukke sig ned over ham, tage et fast greb i ham, og hunden havde i forvejen, flyttet sig for ham, sat halen mellem benene og underkastet sig ultimativt ved at smide sig på jorden, hvilket resulterede i at han forsøgte at bide ham op til flere gange, og træneren indrømmede sin fejl, og hunden nærmede sig aldrig den mand igen.. muligvis lidt rodet skrevet - og siden den dag har hunden ikke brudt sig om mænd - hvilket han ellers før behandlede alle mennesker på samme måde han var sky, og flyttede sig og satte halen mellem benene (8 uger hos avler har gjort at han er sky, en misforstået godhed, da jeg hentede ham så han for første gang verden udenfor et oppusteligt badebassin for så kunne de ikke gøre skade eller komme til skade)

• #3   12. okt 2013 Jeg vil på det kraftigste anbefale dig at læse bogen "Klikkertrening og dempende signaler. Slik trener du bort aggresjonsproblemer hos hunder". Af Emma Parsons.
    Den er virkelig god og jeg er sikker på der er mange ting fra den bog du vil kunne bruge.

• #4   12. okt 2013 helt kort handler det om at bruge klikker og på samme måde som en adfærd hos en hund han forstæret og forøges med klikker han en anden adfærd også formindsket og omformes.
    Desuden synes jeg du skal læse bogen "Aggressivitet hos hunde" af Kerstin Malm

Kommentér på:
Anbefal

Annonce