{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

hunde konkurrence {{forumTopicSubject}}

hej alle i skønne mennesker smiley
nu det snart Weekend weee smiley

når man ja balou og jeg skal til konkurrence i lydighed på lørdag,
det er kun 2 gang vi skal prøve det smiley
jeg vil gerne spørger jer til råds.
hvad gør i for at hunden er koncentreret og forbedret til denne dag
hvor meget går i med dem inden i tager afsted,
hvad gør i i mellem konkurrencer,
hvad lader i hundene gøre ? snakke med andre mennesker hunde eller hvordan forholder i jer smiley

min hund er meget aktiv motivations vil meget gerne løbe af smiley

håber i kan hjælpe mig smiley

hilsen Rikke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunde konkurrence
  • #2   13. sep 2013 Vi går godt nok ikke lydighed, men rally.
    For at få det værste krudt brændt af, må vi ud at cykle før vi kører afsted til konkurrence. På pladsen skal vi lufte utroligt godt af.
    Fokus skal være på mig, så vi hilser ikke på andre hunde.
    Det er en hårfin balancegang mellem at være luftet godt af, og ikke være for træt.

• #4   13. sep 2013 malene: jeg have tænkte mig at tage op i skoven og så få ham løbe rigrigt godt af der oppe og så køre til konkurrence,
    så vil jeg lade ham blive i bilen til det vores tur men 20 min inden det vores tur skal han naturligvis luftes og alt det men ingen snak med andre hunde og så videre .

• #5   13. sep 2013 maiken: jeg træne igår med min træner så jeg vil ikke træne mere før vi skal til konkurrence så fik balou mad i nat så regner jeg endelig ikke med han skal have noget før vi skal til konkurrence i morgen ? så han er godt sulten og vil gøre alt for sin mor smiley
    han er en meget nervøs hund så dommer og vi videre må ikke stå tæt på ham så kan han godt finde på at rejse sig og gå hen til mig.

• #6   13. sep 2013 Hvis han er nervøs som du siger, så ville jeg komme i god tid, så han kan nå at være på pladsen og blive tryg ved alt, hvad der sker omkring ham. tager du ham nærmest lige fra bilen, så vil han garanteret have behov for at kigge rundt, når du er på banen.

Jeg har ikke vildt mange rutiner, for min hund er på, når hun skal være det og er vold-miljøtrænet smiley . Men jeg lufter kun begrænset op til konkurrencen og varmer op 2 minutter inden vi skal på banen med masser af bold-belønning. Og så får hun kun en smule morgenmad. er ikke tilhænger af, at de ingenting skal have, da min gamle hund var ret påvirket og kastede op, hvis hun blev for sulten. tænker at det skal være så dagligdags som muligt og at de skal være på toppen fysisk.

• #7   13. sep 2013 vibe: jeg kommer også derud en time før tid smiley og så ville jeg lufte ham godt af på plads inden vi skal op smiley så han kender pladsen som du siger vibe smiley og ja lave en masse kontakt øvelser og få tisse af smiley
    han er ikke en hund som spiser særlig meget hans mad kan nemt stå i en til 2 dage før han spiser det .

• #8   13. sep 2013 Det lyder fint.

Ang hans mad, så skal han aldrig bare have det stående fremme. Lad det stå 20 minutter og fjern det så. Det er en stor ressource du mister, når det ikke er dig, der er foder-maskinen, men han istedet har det stående fremme hele tiden.

• #9   13. sep 2013 okay det vil jeg prøve smiley tusind tak for det råd også smiley

• #10   13. sep 2013 Siger det samme som "En grå schæfer er en rå schæfer!". - Gør som du plejer når du skal til træning.

Begynder du på alle mulige nye ting, vil hunden også opføre sig anderledes end den plejer.

• #11   13. sep 2013 vi har jo kun prøvet det en gang smiley men så gør mit bedste og se hvordan han regere på det hele smiley

Kommentér på:
hunde konkurrence

Annonce