hjælp!! passer stresset hund {{forumTopicSubject}}
jeg har bug for noget hjælp nu.
Jeg passer en hund som kom her i morges, og skal være her til onsdag i næste uge.
MEN han stresser helt vildt, og kan ikke finde ro nogen steder.
han kan heller ikke være alene.
bare jeg går på toilet så piver og gør han, og det er selv om han er sammen med de andre hunde.¨
nu har jeg så forsøgt at gå i seng, og lukket døren, så gik han helt i panik. tog ham med i soveværelset, men han syrter bare rundt og halser og kan ikke finde ro.
så lukkede jeg ham i hans bur som hans ejer siger at han sover i om natten. men her piver og gør han også.
hvad pokker kan jeg lige stille op med sådan en hund? han skal jo være her en uge, og kan mærke at det stresser mine hunde lidt, og irritere min kæreste. og jeg er bare virkelig ked af at jeg ikke længere ved hvad jeg skal stille op.
har prøvet at træne med ham tidliger, bare enkelte kontakt osv.
og prøvet at lade ham søge sin mad, hvilket han bare slet ikke forstod noget af.
håber virkelig der er en der har et godt råd her til aften, for ellers får vi ingen søvn eller ro i en uge.
aug 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 34
Kan du evt smide en tyggeting ind til ham??
jun 2013
Følger: 36 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.202
du må nok indstille dig på en vågen nattevagt.. jeg er dog ret sikker på, at i morgendagen vil blive bedre når hunden falder lidt til ro i de nye omgivelser.
er han for stresset til at spise? ellers kan et fyldt marvben eller andet der kan få tyggemaskinen aktiveret måske få ham lidt ned.?
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.066
Håber også det vil gå over for ellers holder hverken min kæreste eller mine egne hunde til det
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.772
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.611
mar 2009
jan 2010
Nu prøver jeg at tage hans bur ved siden af sengen og håber han falder til ro her.
mar 2009
jan 2010
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.375
Hunden ved jo ikke, at dens ejere kommer tilbage - Den føler sig forladt og er bundulykkelig.
Har den ikke været på besøg hos jer før?
(Det havde i hvert fald været klogt, hvis familien før ferien et par gange havde besøgt jer og var gået et tur, mens hunden var ladt tilbage).
Jeg ville, som flere foreslår, stille dens bur ved siden af sengen og ellers ikke gøre for meget ud af den, for jeg tror, en afslappet holdning vil smitte af på hunden.
Sov godt
PS: Ser, at der ca. kl. 22 er oprettet en tråd om en hund, der har bidt en killing ihjel. Er den trår allerede slettet?
jan 2010
Vi har ikke sovet i nat. Tiden er gået med at han enten sad i sit bur og gøede, eller løb som en vild rundt og små pev.
Jeg vil forsøge at gå en tur nu kun med ham, og se om det gåt ro på.
Men har det lidt dårligt over mine egne hunde fordi ham her tager al opmærksomheden, og frygter hvad han siger når jeg skal på arbejde kl 11.
Den tråd med killing har jeg ikke set, så det ved jeg ikke.
hjælp!! passer stresset hund