{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træne og konkurrere i DKK med DRU tavle
  • #1   28. feb 2013 Jeg ved faktisk ikke, om du kan træne i DKK, men du kan til enhver tid stille op til DKK´s konkurrencer i fx. lydighed og agility.

• #4   28. feb 2013 Du skal være medlem af DKK for at træne der..
    -og som medlem må du ikke være aktiv i andre klubber (eks må du ikke udstille i DRU)

• #5   28. feb 2013 Ville afgjort vælge DKK,der er flest muligheder.

• #6   28. feb 2013 Hvor strengt tolkes det med, at man ikke må være aktiv i andre klubber? Betyder det, at hvis man går til træning i en DKK-klub, så må man ikke samtidig træne i en DGI eller DCH? Eller må man bare ikke være aktiv i andre stambogsførende klubber?

• #7   28. feb 2013 DKK har ikke så mange muligheder her i Esbjerg - kun nogle få øvede hold. Men ville kontakte dem hvis det var.
    Har forsøgt at få fat i ECH, men de har tidligere ikke svaret, så er heller ikke håbefuld denne gang.
    Så er der Karmdal tilbage, og selvom træningen er fin hos dem, så synes jeg at 500-650 kr for 6-8 gange er liiige dyrt nok, når træningen også kun varer 1 time hver gang.

• #9   28. feb 2013 Ok smiley
    Jeg var nemlig i tvivl omdet kun gjalt udstilling og avl. Men er da selvfølgelig medlem ad DRU.

• #10   1. mar 2013 Jeg aner ikke om de tjekker det - når det handler om træning? For nej, du må ifølge reglerne ikke være aktiv i anden stambogsførende forening, meeeeeen, har nu flere hunde på mine hold som har stambøger i andre foreninger og selvfølgelig også papirløse...

Jeg kunne aldrig finde på at spørge om de var medlemmer af, eller aktive i DRU, DJR osv. Og hvem skulle tjekke det? Indmeldelsen hos DKK foregår jo bare ved at par klik på nettet...

Hvis trådstarter giver sig til at avle eller udstille i begge klubber, så kan der måske komme knas på tråden. Men for at gå til træning tror jeg altså ikke der bliver et problem...

Kommentér på:
Træne og konkurrere i DKK med DRU tavle

Annonce