1.063 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Hvad har I lavet med jeres hund idag? Hvad har I lavet med jeres hund idag?

Vi har gået disse spor (Juice, Nova og Funk på fremmed fært) og lydighed og et felt med 4 genstande (en hue, en mobil, en pengepung og et plastik etui til dankort.)
Derudover tur i skoven i morges sluttet af med godbidssøg i haven og senere en aftentur.
Maden stod på oksehjerter.

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad har I lavet med jeres hund idag?
  • #1   10. feb 2013 Jeg har gået en lang tur med min hund i det dejlige vejr. Samt givet ham lidt pelspleje smiley

• #2   10. feb 2013 Ikke en prut.. klappet ham på hovedet og givet ham lidt kiks *GG*

Heldigt at manden har været hjemme - men alt i alt har det ikke været den store hundedag i dag, til vapsens store fortrydelse.

• #3   10. feb 2013 Natasja: lyder som en god dag:) Ensilage dufter da godt så hut jeg hvisker.:)

Anna: en hyggesøndag.

• #4   10. feb 2013 CH nu slider i så også benene af dem de fleste andre dage;-) Vores havde ked-jer-ihjel-dag igår;-)

• #5   10. feb 2013 Vi var til hundetræning, og så gik vi en tur i skoven, hvor det lykkedes hunden at jagte en hjort, og ligemeget hvor meget farmand kaldte på sin hund kom den ikke hen til ham smiley

Endelig efter omkring vel 4-5 min kom hun luntende tilbage, rimelig tilfreds, og lignede/lugtede en der havde faldet i en klam sump

• #6   10. feb 2013 Kim: så har han da også fået sin del af motionen. Så håber man bare ikke rådyret ligger i selvsamme sump nu..:(

• #7   10. feb 2013 Cody og Viktor har brugt formiddagen på at gumle ben.
    Så har Viktor hjulpet mig med at læse en bog (eller noget!).
    I eftermiddags var vi i det lokale hundeområde, hvor Viktor fik leget igennem med en boxer. Cody fik tigget sig til en hel del godbidder (og så har det jo været en fantastisk tur for ham!).
    Resten af dagen har de snorket, været nede og lege samt holdt øje med om jeg nu også kogte den hønsekødssuppe korrekt.

• #8   10. feb 2013 Line: skal jo også holdes ekstra øje med om du nu kan finde ud af den slags:)

• #9   10. feb 2013 Ollie og jeg har været til Agility i frostvejr smiley Ollie er blevet super dygtig og jeg ville have tilmeldt til vores første officielle konkurrence i dag, men må lige vente på at få mit DCH-nummer tilsendt fra klubben...
    Så havde vi lige besøg af nogle der gerne ville møde Lapper, og det gik meget godt - de er nu skrevet op til en hvalp i hvertfald :o)
    Så smuttede jeg på arbejde, og min mor tog en tur på marken med alle tre tøser..

Aftensmaden fr vapserne stod på kylling med ben.. Natmaden står på lidt leverpostej med urter i, så Ollie-hunden kan få lidt pels igen..

Ellers har det bare været hygge på sofaen, og Mystique var i himlen da vi havde gæster, for så var der flere hænder til at nusse hende på maven!

(ps. Ollie var ret træt efter træning ;o))))

profilbillede
  • #10   10. feb 2013 Intet - Jeg har haft stand i Fredericia hele weekenden.
    I går var Ghini med og der tog min mellemste sig af Xingu og Alfa.

I morges løb Lars med Alfa inden vi kørte kl.6.30, Thor var hundepasser og gik med Xingu + en lille kort tur med Ghini.
    Hun var træt ovenpå gårsdagens udstilling og gad absolut intet i dag.

Jeg tror aldrig jeg har oplevet Ghini så bombet som efter udstillingen i går.
    Lars og jeg kom som de allerførste, da vi manglede at stille en del ting op og i 1½ time tonsede Ghini og Thor rundt i hallen og morede sig herligt.

Det er ikke hver dag man har muligheden for at være de eneste i en hal på 180 x 90 meter, så det skulle udnyttes og det blev det smiley

• #11   10. feb 2013 Jeg har været en tur ved stranden i Hjerting i dag smiley
    Er du gal det var koldt, men Emmi hoppede alligevel en hurtig tur i vandet - skøre hund smiley

• #12   10. feb 2013 Min mand er den der står op med hundene, de vækker ham kl 7 og så går de morgentur, sådan en avislæsningstur på ½ time i vores villakvarter med snor på.

Så kørte jeg til Saksild Strand og gik med dem en time hvor vi legede og kastede bold, de fik løbet en hel del der.

I eftermiddags havde vi gæster med to små børn og en lille hundehvalp, de var her ca 3 timer, hvor hunden løb og legede en masse ude i haven og herinde.

Efter aftensmaden gik min mand igen en avislæsningtur med dem ½ time - og nu snorksover de alle tre spredt rundt omkring på gulvet, jeg tror ikke de har hverken sovet eller hvilet overhovedet i dag.
    Inden sengetid for de 15 min på en nattisse tur.

• #13   10. feb 2013 Vi har været til træning, som i dag blev holdt ved en fra klubben, der har en stor gård. Så der blev trænet rundering blandt bigballer og landbrugsmaskiner. Alletiders! Vi fik også gået spor - genstandende blev flot markeret, men sporet var alt for flakkende. Så vi skal til at træne lidt mere på selve sporsøget. Nårh ja, vi fik også trænet apportering og det gik godt! smiley Derudover har den bare stået på hygge og fjol. smiley

• #14   10. feb 2013 Ikke så meget. Har en lille sart chihuahua på besøg, som skriger- ikke bare piver man skriger- når hun træder på salt, så det bliver mest til korte ture og så en lang til louie midt på dagen. Så ellers har vi sovet længe og ligget på sofaen. Rigtig hundeliv, hvis du spørger Louie- et rigtig godt hundeliv, hvis du spørger Cozy

• #15   10. feb 2013 Ikke det helt vilde smiley De har været ude og gå lang tur på markerne. Bagefter kørte de med i bilen, op og hente foder hos Mette.

Til sidst søgte de efter bittesmå kyllingetern i sneen. Ellers bare afslapning.

• #16   10. feb 2013 Vi har primært slappet af... Så har de hver især trænet lidt rally-øvelser i køkkenet i en 15 minutters tid... Ellers har den bare stået på hygge i sofaen...

profilbillede
  • #17   10. feb 2013 Vi har bare slappet af og nusset og leget nu kommer jeg og kilder dig smiley

profilbillede
  • #19   10. feb 2013 Jeg har været på agilitykursus hele dagen med Exit. Windy og tykke Gadget har bare hygget sig herhjemme med manden. De har vist kun været på hygge gåtur og fedet den i sofaen. Gadget gider ikke så meget for tiden, jeg tror det er lidt hårdt at være drægtig

• #20   10. feb 2013 Jeg har været på agilitykursus hele dagen med Exit. Windy og tykke Gadget har bare hygget sig herhjemme med manden. De har vist kun været på hygge gåtur og fedet den i sofaen. Gadget gider ikke så meget for tiden, jeg tror det er lidt hårdt at være drægtig

• #21   11. feb 2013 Kodi og jeg har trænet agility i formiddags sammen med 4 andre hundehoveder i DCH, og vejret var fantastisk. Det er sådan nogle søndage man bare nyder i fulde drag.

• #22   11. feb 2013 Anette. Glæder mig vildt til at se billeder af de ventede hvalpe, de bliver garantert super lækre. De kan simpelthen ikke blive andet med de forældre.

• #23   11. feb 2013 jeg har passet chefens Cypher i dag, så Kaoz har haft lidt en hadedag fra kl 14 hvor vi hentede unghunden med på eftermiddagstur - og derefter med hjem til "ro og afslapning" smiley

Han har fået kyllingelår til aftensmad, måske det er lidt tilgivende smiley

Men en tur på sommerhusgrunden og en i skoven er det blevet til i dag, han plejer at komme ud på en mindre tur her inden sengetid, men det lader ikke til han gider beskæftige sig mere med os forræddere for i dag smiley
    - Hvalpen ER hjemme igen, men minderne tager hårdt på en hundehvalp på snart 8 år smiley

• #26   11. feb 2013 Jeg var til Dyrenes dag i Plantorama med Laila. Vi gik fem til seks kilometer der ud og Laila fik rigtig hygget sig med andre hunde og blev bedste venner med en Malamut på fire måneder. Derefter gik vi fem til seks kilometer hjem igen smiley
    Da vi kom hjem legede Laila med sin schæferveninde Naja og sov resten af dagen smiley

• #28   12. feb 2013 Hvor er det skønt at læse om så mange gode hundeoplevelser:)

Kommentér på:
Hvad har I lavet med jeres hund idag?

Annonce