543 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Søger nogle legekammerater Søger nogle legekammerater

Hej tænke om der var nogen omkring Århus, Randers, som mangler en legekammerater til deres hund, jeg godt tænke mig at mødes med nogen, hvor hundene kunne lege sammen, er godt klar over at de også skal kunne sammen, det er jo rigtig sund for vovserne at mødes med andre af deres art. Nogen interesseret ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger nogle legekammerater
  • #1   16. jan 2013 Det vil nok være en god ide at skrive hvor stor din hund er, hvor gammel den er og om det er en tæve eller en hanhund smiley

• #2   16. jan 2013 Ja - og hvor helt præcist bor du, Aarhus eller Randers? smiley

• #3   16. jan 2013 Min hund er en retriever blanding, stor af størrelse, 70 cm skuldrehøj, 48 kg, han hund, jeg bor imellem Århus og Randers, i fodby ved Hinnerup.

• #4   16. jan 2013 Han, retrieverblanding, bliver 5 til sommer, 70 cm skuldrehøj,48 kg, bor i fodby ved Hinnerup.

• #5   16. jan 2013 Angel vil rigtig gerne lege.. vi bor i Århus og Angel er en lille legesyg og hårdfør vuf...

• #6   17. jan 2013 Det lyder rigtig godt, hvor og når skal vi finde ud af noget ?

• #7   17. jan 2013 jeg skriver lige en PB lidt senere så vi kan finde ud af noget...maden kalder smiley

• #8   9. feb 2013 Hejsa... Mangler i stadig legekammerater ? For så melder Mille sig smiley
    Vi bor i Hadsten så det er jo dejlig tæt på smiley
    Mille er en collie tæve på 3½ år. og vejer ca 20 kg. Hun elsker at lege. Er lidt forsigtig og reserveret i starten men når hun først har lært dem at kende er hun helt klar på at lege... smiley

• #9   9. feb 2013 Jamen , det vil vi gerne, altså ozzy og jeg, vi er desværre ikke rigtig kommet igang endnu. Men det kunne da være rigtig hyggeligt.

• #10   10. feb 2013 Jamen så skal vi da mødes en dag smiley Har i evt. et godt sted de kan lege ? Min have er ikke så stor... er dog nabo til nogle fodboldbaner men der er tit nogle der går tur og de er ikke indhegnet....

• #11   28. feb 2013 Hej du må undskylde at jeg først skriver tilbage nu. Ozzy og kunne godt tænke at møde, har vendt de små grå for at kunne komme i tanke om et sted, her hvor jeg bor er der en skov som ligger op til mark der ligger væk fra vejen og gemt, hvor man ikke forstyrrer nogen, hvis det var noget ?

Kommentér på:
Søger nogle legekammerater

Annonce