430 visninger
|
Oprettet:
Agility træning hvor ...? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg træner agility hos DCH, og det er ikke fordi det ikke er godt der vi har lært rigtig meget. Men vil gerne træne mere end 1 gang i ugen, og DCH i aabenraa har kun 1 hold i ugen.
Er der nogen der ved om man kan være medlem hos DCH og så træne i to af deres klubber, uden at skulle betale 2 klubmedlemskaber, men "kun" for de antal hold man er på?
Eller er der nogen der kender nogle andre steder i sønderjylland der træner agility, gerne på rimeligt højt plan, da vi skal i konkurrencer i år..
Help ??
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 2.013
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.968
Kan man godt træne i to DCH klubber?
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 2.013
Ja, det kan du sagtens
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.968
Der hvor jeg træner nu, kører jeg også 30 minutter, så
Jeg vil da lige kontakte dem, kan se de også har PRE-agility har de ikke i Aabenraa!
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 5 Emner: 41 Svar: 480
Går på hvalpeholdet, hvor jeg efter flytter over på PRE-agility, hvis jeg ikke flytter til KoCH (kolding) i stedet, da det er tættere på, når jeg er færdig på hvalpeholdet.
Indtil den 1/4 træner vi indendøres i en ridehal(lade m /jordsandbund) på adressen: Vonsildvej 219, kolding. Så måske er det lidt længere væk fra dig, men super fedt at træne indendørs når der er sne og det er så koldt Det er erfarne trænere, og super godt
maj 2005
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 121
Personligt synes jeg det er en tosset regel - man har jo betalt til landsforeningen og kredsen. Så for mig lugter det lidt af en kunstig forhøjelse af medlemstallet?
Har også også hørt at nogle klubber ikke overholder dette, men det skal de faktisk!
Agility træning hvor ...?