{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At tisse og Skide ude.
  • #2   26. sep 2012 Ud hver gang der er leget, spist, drukket, sovet og min hver anden time. Gå også ud om natten
    Bliv ude til der sker noget, ros helt vildt!
    Ved uheld inde, så lad være med at sige noget og vask af i rodalon.

• #3   26. sep 2012 Sovet, ud, leget, ud, drukket, ud, spist, ud..
    ROS ROS ROS ROS!

• #4   26. sep 2012 Herregud det lille pus er jo kun 12 uger .. Vores er 15 uger, og har stadig ikke helt fattet pointen, hun tisser i hvert fald når vi ikke er hjemme .. Tålmodighed, ud ud ud, ros ros ros .. Tror ikke der skal mere end det til og en god potion tålmodighed smiley

• #5   26. sep 2012 Som de andre skriver, så skal han ud HVER GANG han har leget, sovet og spist og ellers hver anden time. Og han skal roses til skyerne hver gang han tisser eller skider ude... Gør han det inde, skal i ikke skælde ud, da det er jeres fejl at i ikke har været opmærksomme nok, og det kan ende med at i får en hund som gemmer sig hver gang den skal tisse, da den tror det er selv det at tisse den får skæld ud over, og ikke det at gøre det indenfor.
    Derud over må op om natten også... Helst 2-3 gange de første par uger. Derefter kan i sætte det ned til 1 gang. I hvor lang tid i skal det afhænger af hunden og hvor længe den rent fysisk kan holde sig.

• #6   26. sep 2012 ...og når han ellers begynder at gå søgende rundt.
    Jeg har så altid brugt ordet tis når vi har været ude...og siger det mange gange og når hvalpen så gør det, så ros i overflod....efter et stykke tid forstår den ordet tis og ved hvad den skal derude :o)

• #7   26. sep 2012 Følg de andre gode råd i tråden, og køb en masse tålmodighed. Min var først renlig da han var ca 6 mdr. Held og lykke smiley

• #8   26. sep 2012 Luk vuf ud lige med det samme han vågner...
    og når han har leget...

Herhjemme skal loke f.eks skide lige efter vild leg..så skynder vi os at grine ham lige idet han kal til at sætte sig og lave...hvis han har et uheld inde, så skynder jeg mig at bære ham ud -det kan godt svine lidt på vejen over til døren, men det vasker jeg bare grundigt bagefter -det er bedre end at vente -det skal nemlig gribes med det samme smiley

Og ja en masse ros når det bliver gjort ude smiley Helt vildt meget ros - det har hjulpet her -Loke var renlig de første to dage efter vi havde fået ham, men begyndte så tisseriet og pølleriet indenfor..

Men nu er det rettet op igen og vi har en 10-ugers hvalp der sammenlagt har højst 2 uheld indenfor i døgnet..heldigvis kun tis smiley

Men man skal også bare være på...aflæse signalerne smiley Så kan man forhindre det nemt -men det kræver selvfølgelig at man kigger på sin vovse hele tiden...det er ikke alle der har mulighed for det. Det har vi kun fordi vi bor meget småt. Men Loke er også i haven det meste af dagen, meget sjældent inde.
    Det gør det nemmere mht renligheden smiley

• #9   26. sep 2012 lige en tilføjelse... det er ikke sikkert at en lille hvalp bruger selve gåturen til at klare det han nu skal mht at tisse og sådan -det er noget de lige skal finde ud af kan betale sig først smiley I starten gør de det jo helst derhjemme smiley Så turene er selvfølgelig gode -men det er ikke nødvendigvis dem der gør at hunden kommer af med det den skal smiley Vi lader altid loke gå noget tid i haven, efter en gåtur, så plejer han at komme af med både a og b inden han bliver lukket ind smiley

Andre gange gør han det inden turen -og så har man en hvalp med ekstra krudt i røven på turen hahah

• #10   26. sep 2012 find et sted du lærer ham at her tisser vi. min tissede i starten i enden af haven, ved min far er der en lille græsplæne han bruger og så sig tis tis tis... en gang imellem, så lærer de at tisse på komando, og så ros og en godbid i starten så kan du tage godbiden fra og rose barefter.

• #11   26. sep 2012 lufte hver time hvis det er det der skal til. har en veninde, hvis dobberman er utæt, hun er meget tit ude med ham, nok en gang i timen + efter de har leget , spist osv.

Kommentér på:
At tisse og Skide ude.

Annonce