{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

alternativ vejr {{forumTopicSubject}}

hva h?lved gør i andre når regnen bare vælter ned..?

Min ellers så aktive ADHD ramte marco plejer ikk at vøre til at styre, der skla bare ske noget konstant, men han har sku fået prinsesse nøkker, og nægter simpelthen at gå med ud i regnvejret..
Han vil gerne lige ud og ordne hans toiletbesøg, men så skynder han sig ind.
Hva gør i andre, trækker regntøjet på, og så slæber kræene med ud, eller lader i dem slippe når det står ned...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alternativ vejr
  • #1   25. sep 2012 Mine har hverken noget imod blæst eller regn, de er gladeligt ude i flere timer om dagen ( den gamle ikke så meget mere).. Det eneste tidspunkt jeg har et problem er når det regner så meget at det gør ondt på ens egen hud at blive ramt.. Så kommer de kun lige ud og gør det de skal, og skal vi gå en tur så blir det under nogle træer så man er til dels i læ..

• #2   25. sep 2012 har heller ikk haft problemer med min marco, før nu..

• #3   25. sep 2012 Regnfrakke.. Ved ikk.. Har altid haft hunde med lang pels..

• #4   25. sep 2012 Vi trækker i regntøjet og går ud.
    Jeg tror ikke det er vandet, der generer mange hunde. Det er de signaler de opfanger vedr. uvejr. Hunde kan mærke ting, vi mennesker ikke kan. Derfor dør meget få dyr i naturkatastrofer. De kan mærke uvejret og når at søge væk.

• #5   25. sep 2012 Min hund har intet mod regnvejr, så det er bare i tøjet og ud smiley

• #8   25. sep 2012 Ramte jeg smiley for det er ikke sandt her i huset.
    Min vil ikke ud , det hjælper lidt nogle gange med regnfrakken og jeg i fører mig gummistøvler , flere lag tøj mange gange om dagen for at gå med hunden men han gider ikke, hverken med godbidder, legetøj eller sine hundevenner.
    I går fik jeg ham ud kl ca 20 efter det forsøgte jeg aftenturen men kom 50 m slæbende med en hund efter mig og opgav.
    Jeg har det faktisk dårligt når jeg ved han ikke har været ude som han normalt plejer at være, så din teori passer ikke på alle smiley

• #11   25. sep 2012 Haha.. jeg har tit tænkt det samme Karin smiley

Jeg har faktisk været eneste person på træningspladsen hele to gange ved rigtigt skidt vejr. Det siger lidt om landets hundeejere.
    Men super fint med enetræning til mig smiley

• #12   25. sep 2012 jeg har prøvet med overtøj og lokke ham med. det er kun lige ud og tisse, og så kigger han hjem ad. jeg kan sagtens gå med ham, men der er ikk særlig meget gejst, og når vi vender om, så skal jeg love for der blir trukket i snoren.

• #14   25. sep 2012 Min ældste tæve vil IKKE ud når det regner. Jeg kan overtale hende til (læs: slæbe) hende i haven så hun får tisset men det er også det.

Opdager hun, at jeg vil have hende ud i regnvejr, kan hun finde på at gemme sig under sengen så jeg ikke kan nå hende. Hun har engang holdt sig 16 timer før jeg fik hende ud.

Er gammel hestepige og spejder og vant til al slags vejr, så bliver da lidt stødt når nogen herinde siger at det må være ejeren, der ikke kan lide regn. Næh nej! Ikke hos mig i hvert fald.

Jeg kan ikke se nogen grund til at gå tur hvis hunden ikke gider. Jeg går tur for deres skyld. Hvis de har en dag uden regn, hvor de hellere vil ligge i haven eller i sofaen, så gør vi da det. Ture tager vi på, når vi har lyst - men aldrig i silende regn smiley

• #15   25. sep 2012 Gaja elsker at gå tur og er ALTID klar, men når det regner så kan jeg simpelthen ikke få hende med. Hun render ind under sengen og ligger sig - får jeg hende endelig med ud så stopper hun op hver 5. meter og kigger tilbage og jeg skal hive hende frem for at gå et par skridt med mig.

Så det bliver til de obligatoriske tisseture i haven.

Ellie er jo kun 8 uger så hun følger bare med hihi :o)

• #16   25. sep 2012 Karin

Lua er steriliseret, og hendes pels er også blevet dobbelt så tyk. Da vi skulle til rally i den tidlige sommer, lagde hun sig ned halvvejs gennem banen. Jeg måtte bogstaveligt talt trække hende i mål. Så vi er også mest aktive i snevejr smiley

• #17   25. sep 2012 Goofy nægter at gå ud i regnvejr. På rods af han får dækken på så har jeg to hunde der gerne går (dog syntes Nanna det er træls i længden) og som går normalt og en hund jeg må slæbe efter mig som hverken vil lave det ene eller det andet.
    Træning i regnvejr med Goofy har jeg helt opgivet, i det sekund han får snoren af står han under halvtaget.
    De to andre er igen lige glade og træner glædeligt.
    Så nej den holder ikke altid med det er ejers dårlige undskyldning, jeg har intet mod regn

Kommentér på:
alternativ vejr

Annonce