544 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Træning til at gå frit Træning til at gå frit

Jeg har en Chihuahua tæve på snart 15 måneder, som jeg købte for et par måneder siden.
Hun er ikke trænet til at kunne gå fri, da hun ikke kommer når man kalder.

Tænkte om der var nogle som kunne give mig gode råd til hvordan jeg kan træne hende til at blive lydig. Og evt. om der er nogle som kender et sted nær København som er indhegnet hvor man kunne træne lidt med hende. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning til at gå frit
  • #1   1. aug 2012 Du skal være mere spændende end alt andet smiley hav et eller andet virkelig lækkert i hånden hele tiden, som du giver hende med jævne mellemrum, som du øger, efter som hun gradvist holder kontakten til dig længere smiley tilføj kommandoen "på plads" eller lign., så du fremover kan bruge den valgte kommando, når hun skal komme over og gå ved siden af dig smiley

Det virkede i hvert fald med Vega - selvom hun har det med at tænke, at når vi roser, betyder det, at man må løbe smiley men øvelse gør mester. Held og lykke smiley

• #2   1. aug 2012 Hehe. Tak for rådet smiley

• #3   1. aug 2012 Start indedøre, og fortsæt i indhegnede områder, eller alternativt med en lang snor på et roligt område.Hun skal aldrig være løs når hun ikke er sikker i indkald.
    Når hun er lidt væk fra dig kald KOM,og lok med verdens bedste godbid og krumspring hvis hun ikke kommer efter et par kald må du gå hen og hente hende, når I kommer tilbage til udgangspunktet, starter I forfra, kommer hun når du kalder KOM samtidigt med at du lokker med godbid og laver alle mulige krumspring for at være spændende, så godbid og ros så snart hun kommer. Lad være med at sige Kom hvis hun er 100% fokuseret på noget andet, den kamp taber du ihvertfald i starten.
    Husk brug samme korte kommando hver gang.
    Held og lykke.

• #5   2. aug 2012 Det vil jeg prøve, tak for rådne! smiley

Kommentér på:
Træning til at gå frit

Annonce