{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  8700 hvalpeTræning
  • #1   21. jun 2012 Jeg har noget ringtræning i Horsens/vejle for franske bulldogger, det kunne være du kunne bruge det?

• #2   21. jun 2012 Hej, jeg kan du ikk forklare mig hvad det er?
    For det lyder interesant;-)
    Og hvor i horsens

Mvh

• #4   21. jun 2012 sanneshundecenter.dk ved Hedensted

• #5   21. jun 2012 Pia, sannes hunde skole er ikk aktuelt, da vi ikk har bil smiley

• #6   21. jun 2012 http://www.dch-horsens.dk/

• #7   21. jun 2012 Ib, dch har ikk mere plads på deres næste hold i oktober, og har også fået afvide det ikk er super godt, men tak ellers

• #8   21. jun 2012 DKK?

• #9   22. jun 2012 De starter ikk hold op foreløbigt smiley

• #10   22. jun 2012 I og omkring Horsens, har vi pænt mange hundeklubber.

DKK på mosegårdsvej v. vandtårnet. - gik hvalpehold med min første hund hos dem, det var elendigt, men det er også mange år siden... Og det var nok mest af alt pga. træneren og for store hold...

DCH i Bygholm park - har aldrig taget hvalpehold hos dem, men har været på kursushold (basislydighed) og gået rally hos dem - det har jeg været fint tilfreds med...

Schæferhundeklubben, retrieverklubben, spanielsklubben og dobermannklubben træner alle på dyrskuepladsen

Har aldrig gået hos nogle af disse, men har gået på hvalpehold x 2 med ham der står for spanielsklubbenstræning og han er en super sympatisk mand... men det er dog primært for spaniels, aner ikke om de tillader andre racer - og det er selvfølgelig baseret på, at hundene skal bruges på jagt....

Retrieverklubben har hvalpehold tirsdag aften fra kl 18, ved dog ikke om de er gået på sommerferie nu), så kan du jo gå ned og se om det er noget for dig... Det ser ud til, at deres hold er blandede - ihvertfald på hvalpestadiet....

Jeg tror ikke Dobermannklubben har nogle trænere i øjeblikket, så de har vist kun selvtræning for deres medlemmer...

Schæferhundeklubben har jeg aldrig set træne, men er dog ret sikker på, at alle racer er velkomne på deres hvalpehold...

Hund og træning træner ved firmasport - har aldrig gået hos dem, men her burde det ihvertfald være iorden

Sanneshundecenter i Hedensted. - Bedste træningssted ever!

Kommentér på:
8700 hvalpeTræning

Annonce