1.791 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Gode råd til flyball maskine Gode råd til flyball maskine

Har endelig fået købt mig en flyball maskine og har prøvet ai vise den til hunden i etapper og stile og roligt.

Men han er desværre bange for den smiley

Mangler virkelig nogle gode råd til, hvordan jeg får ham tryk ved den.

Den maskine jeg har købt, er den blå med rød plade til at trykke på fra maxi zoo.

Han vil super gerne have bolden og er meget interesseret, men han tør ikke trykke på pladen, fordi det siger et enormt højt klik smiley

Nogle gode råd til tilvending?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode råd til flyball maskine
  • #1   1. maj 2012 kan du evt stå med bolden og når du så trykker på pladen og den giver et klik, kaster du bolden til hunden, så han lærer at klikket betyder bold

og du kan jo så starte med at han bare står et stykke vær fra dig og maskine og så arbejde jer tættere og tættere på maskinen

• #2   1. maj 2012 Ja, prøver.

Men når han så kommer helt tæt på og bolden sidder i hullet, tager han bare bolden forsigtigt, uden at berører pladen..

• #3   1. maj 2012 måske du så sku bruge pladens klik til at "udløse bolden" ved dig
    altså stå bag maskinen med bolden og få ham til at gå op på pladen, da han jo allerede har lært at klikket udløser bolden
    men nu kræver du bare at han skal få pladen til at klikke, og først når han føler sig sikker på pladen, sætter du bolden i hullet så han kan tage den derfra

det tager noget noget tid og i skal træne små skridt af gangen, men mon så ikk det nok skal komme

• #4   1. maj 2012 Ja, vi må prøve små skridt af gangen.

Havde bare lige håbet, at det gik meget nemmere.
    Han vil jo så gerne.

Han står helt og sitre og gør, fordi han så gerne vil, men han tør batre ikke..

• #5   1. maj 2012 Har desværre hørt om flere der er bange for den plasticversion de har i dyrehandlerne.... den siger en voldsom høj lyd.... Hvor bor du henne Diana?

Hvis du er i nærheden af mig, kan du jo evt. komme forbi og se/ prøve min hjemmebyggede version... Det er ikke mig der har bygget den, men jeg tror ikke den er svær at bygge, hvis man er lidt snild med en hammer...

Jeg bor i Horsens

Det er ikke fordi vi har leget meget med den... her er de to første gange vi legede med den...

https://vimeo.com/22400211 aktivering + frem og aktiver
    https://vimeo.com/22669247 med bold i

Hvis jeg skulle arbejde mere med det / bruge det til noget, ville jeg ønske mig meget mere intensitet og især mere fart i tilbageløbet.... men efetrsom det kun er for sjov og hygge så har jeg ikke rigtigt krævet noget af hende....

• Stinna N
    Stinna N Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #6   20. jun 2013 hej alle sammen. et helt andet spørgsmål presser sig på. jeg har en hyrdehund med meget energi, og jeg overvejer at købe sådan en maskine, men er det sådan at hunden selv kan lægge bolden i hullet, efter massere af træning selvfølgelig, eller skal jeg stå og sætte den i hullet hver gang, for så kunne jeg jo bare kaste den selv... håber der er en der kan svare.

Kommentér på:
Gode råd til flyball maskine

Annonce