771 visninger
|
Oprettet:
Indlærings figurant uddanelse / kurser, hvor? {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Jeg træner i PH og vil gerne i gang som indlærings figurant (bidearbejde).
Inden jeg går i gang på pladsen med hundene vil jeg gerne have noget grundlæggene teori.
Vi har ikke umiddelbart nogen kurser i vores forening og jeg søger derfor kurser hvor jeg kan få grundlæggene teori bl.a. om at læse hunden osv osv.
Hvis nogen kender til nogen kurser eller lign vil jeg meget gerne høre nærmere evt. med link eller lign
Mvh
Daniel
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
jan 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
men de har desværre ingen kurser på kalenderen
aug 2006
Det plejer dog at komme efterhånden som kredsene får behov.
Ellers må du melde dig ind i en brugskreds og komme i gang den vej. Det kan godt betale sig :o)
jan 2011
jan 2011
Mvh
Daniel
aug 2006
Ballasten mener jeg, man bedst får der, kurserne er en lille supplement.
Jeg vil stadig anbefale dig at melde dig ind i en brugskreds. Jeg er selv i en kreds, hvor der er en del PH-folk, både hundeførere og figuranter. Der er en del af at hente der - og så vidt jeg kan forstå, så er det ganske nyttigt for PH-figuranterne.
sep 2007
Følger: 22 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 504
Du bør overveje at melde dig ind i en brugshundeklub hvor du kan arbejde sammen med dygtige og erfarne figuranter, det lærer man ligeså meget af som på C kurserne.
Jytte B: De figurant kurser jeg har oplevet i PH regi er ikke meget bevendt. Desværre.
aug 2006
Så vidt jeg kan forstå er man ikke så villig til at lave tiltag, der kvalificerer inden for klubben selv.
Indlærings figurant uddanelse / kurser, hvor?