{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Daniel A
Daniel A
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12

Indlærings figurant uddanelse / kurser, hvor? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg træner i PH og vil gerne i gang som indlærings figurant (bidearbejde).

Inden jeg går i gang på pladsen med hundene vil jeg gerne have noget grundlæggene teori.

Vi har ikke umiddelbart nogen kurser i vores forening og jeg søger derfor kurser hvor jeg kan få grundlæggene teori bl.a. om at læse hunden osv osv.

Hvis nogen kender til nogen kurser eller lign vil jeg meget gerne høre nærmere evt. med link eller lign

Mvh
Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indlærings figurant uddanelse / kurser, hvor?
  • #1   26. mar 2012 Schæferklubben har c 1,2,3.

• Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    jan 2011

#2   26. mar 2012 som kun hedder C-kursus nu smiley

men de har desværre ingen kurser på kalenderen smiley

• #3   26. mar 2012 Der er i det hele taget ikke mange kurser på programmet - endnu.

Det plejer dog at komme efterhånden som kredsene får behov.

Ellers må du melde dig ind i en brugskreds og komme i gang den vej. Det kan godt betale sig :o)

• Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    jan 2011

#5   27. mar 2012 CH --> jeg træner i PH, og det er som skrevet også meningen jeg skal i gang der, men jeg vil gerne have det basale på plads først:-)

• Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    jan 2011

#6   27. mar 2012 Jytte --> jeg er uddannet konkurrence fig, det er indlæringsdelen jeg gerne vil dygtiggøre mig på.. Og der er ikke mig eller bestyrelsen i min afdeling bekendt nogen kurser/uddannelser på indlæringsdelen, måske du ved noget jeg ikke ved??

Mvh
    Daniel

• #7   27. mar 2012 Daniel, min mand er indlæringsfigurant. Han har taget schæferklubbens kurser, alt hvad der har været tilgængeligt. De rækker som en skrædder i helvede i forhold til at stå på banen og følge en anden figurant - og selv figurere.

Ballasten mener jeg, man bedst får der, kurserne er en lille supplement.

Jeg vil stadig anbefale dig at melde dig ind i en brugskreds. Jeg er selv i en kreds, hvor der er en del PH-folk, både hundeførere og figuranter. Der er en del af at hente der - og så vidt jeg kan forstå, så er det ganske nyttigt for PH-figuranterne.

• #9   27. mar 2012 Nu hvor der har været repræsentantskabsmøde i schæferhundekluben kommer der snart nye kurser der.
    Du bør overveje at melde dig ind i en brugshundeklub hvor du kan arbejde sammen med dygtige og erfarne figuranter, det lærer man ligeså meget af som på C kurserne.

Jytte B: De figurant kurser jeg har oplevet i PH regi er ikke meget bevendt. Desværre.

• #11   29. mar 2012 Tror bare de mere fremadsøgende figuranter selv futter ud i schæferhundeklubben og får deres grundlæggende uddannelse og træning der.
    Så vidt jeg kan forstå er man ikke så villig til at lave tiltag, der kvalificerer inden for klubben selv.

Kommentér på:
Indlærings figurant uddanelse / kurser, hvor?

Annonce