{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

At lære dem at være alene hjemme, hver for sig? {{forumTopicSubject}}

Vi har et lille problem her i huset- som selvfølgelig burde være løst for længst, men da det aldrig før har været et problem så tjaaaaa....

men problemet er at vi ikke kan lade hundene være alene hjemme, hver for sig ... hvordan lærer vi dem det?

Kæresten skal snart til at arbejde i KBH, og er væk ca. 12 timer om dagen, og jeg kan stort set ikke gå med hundene sammen, derfor er det vigtigt at lære at de kan være alene hjemme hver for sig ...så kom med alle jeres guldkorn ... helt fra bunden af, og skær det gerne godt ud, så jeg INTET gør forkert smiley

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At lære dem at være alene hjemme, hver for sig?
  • #1   17. feb 2012 Du går med en af hundene, kæresten går uden for døren og llytter mm. Han træner dermed alene hjemme med den ene hund mens du går med den anden.

• #2   17. feb 2012 Brug - Kæresten er i forvejen ikke meget hjemme, så han kan ikke være med smiley

• #3   17. feb 2012 Kan du ikke få en god ven til at hjælpe dig?

• #4   17. feb 2012 Aino - Jeg har ikke nogle der bor tæt på desværre smiley

• #5   17. feb 2012 Tja - jeg har altid bare lukket dem hver for sig og smidt nogle guffer på gulvet og lukket døren...

• #6   17. feb 2012 Black Beauty's - det er ikke holdbart her - Jeg VED at Bella piver som en sindsyg hvis jeg tager Molly med ... jeg ved ikke omvendt, men jeg er næsten sikker på at det er det samme.

Udover det så er Bella ligeglad med de guffer der ligger på gulvet.

• #7   17. feb 2012 Jeg ville gå med Bella først, da det er hende der piver, så hun er luftet og tilfreds, og så korte ture med Molly til at starte på. Men i grunden er det jo ganske almindelig alene hjemme træning smiley

• #8   17. feb 2012 Maj L - Jeg kan jo ikke bare gå en tur med den ene, hvis den anden piver - Molly har heller aldrig prøvet at være helt alene, så mon ikke hun også piver - specielt fordi hun også vil med - de er forfærdelige når jeg går med dem hver for sig når kæresten er hjemme, så mon ikke de er værre når der slet ikke er nogle hjemme?

• #9   17. feb 2012 Tror at selv om man har to hunde, at det er vigtigt at de får oplevelser / tur hver for sig indimellem, det gør det også meget nemmere at træne dem til at gå pænt osv. Her hjemme ( når der bliver luftet hver for sig ) bliver den bette luftet først, og så kan jeg køre i skoven bagefter med den store til hans store tur, hun kan ikke klare den store tur i nu. om dagen når de er alene hjemme. er de det sammen men hver for sig. Ment sådan at de kan se, snuse, osv til hinanden. den store kan også komme ind til den bette men ik omvendt. oOg det går ganske fint.. Ingen piven efter 2 min.. og hun ligger sig til at sove.når vi er kørt i skoven.. Har haft optaget, for at se hvordan det gik... smiley

Kommentér på:
At lære dem at være alene hjemme, hver for sig?

Annonce