{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.434 visninger | Oprettet:

Hundetræning/skole midtjylland? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Min kæreste og jeg har en papillon med lidt chihuahua i sig som hedder Pappi.

Han er ca. 8 måneder.

Jeg ville høre om i kendte nogle hundetræner i Midtjylland som i kunne anbefale?

Vores Pappi har det ikke så godt med andre hunde, han ryster helt vildt og gemmer sig bag mig, ellers vil han op.
Han er som et lille barn.

Vi har en anden hund, en dværgpuddel ved navn Jack.
Han er det komplet modsatte af Pappi.
Han elsker sne, han er ekstrem energisk og elsker folk og vil altid lege med andre hunde om det så var en doberman, ville han lege.

Pappi og Jack leger også sammen og Pappi er ikke bange.

Hvis vi får gæster, løber Jack hen og siger hej og er ekstremt "uhøflig" da han nogle gange hopper op fordi han vil nusses!
Pappi derimod løber enten hen i kurven eller hen til min kæreste eller mig.

Jeg var til noget hvalpeaften som min dyrelæge havde foreslået os.
Men Pappi var rædselslagen! Han rystede og havde halen mellem benene, de andre hvalpe legede og løb rundt, men Pappi var bange.

Jeg fik ondt af ham. Men jeg tog ham ikke op, da jeg så ville "redde" ham

Men jeg har snakket med dyrelægen og han foreslog os at vi skulle have ham til noget træning, så han fik mere selvtidlid.
Men DcH i Herning er alle pladserne optaget.
Jeg har søgt overalt, dog uden held.

Jeg håbede så at jeg evt. Kunne finde muligheder herinde.
Min kæreste, vufferne og jeg bor i Herning men jeg er villig til at køre Pappi hen til en træner, så længe det er i Midtjylland.

Håber at i kunne forslå mig noget?
For vil bare så gerne have at Pappi bliver glad for andre hunde (end lige Jack) så han ikke er så bange og ryster smiley

På forhånd tak.

Mvh Rikke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundetræning/skole midtjylland?
  • #3   6. feb 2012 www.positivtraening.dk hun forstår at træne angste hunde! Og hunde uden problemer! Rigtig rigtig dygtig smiley

• #4   6. feb 2012 Jeg vil da foreslå Egelyhunde ( www.egelyhunde.dk) , der trænes hunde i alle størrelser og der bliver taget meget hensyn til den individuelle hund og alt foregår meget kontrolleret. Vi gik både på hvalpe og fortsætter hold derude og jeg har kun positivt at sige om Jan og træningen. Jan er iøvrigt også uddannet adfærdsbehandler

• #5   7. feb 2012 Vi har et hvalpeholde omkring Struer. Træneren Vita er ekstremt sød, og der er også en Cavalier King Charles, som er lidt reserveret. Vi er ikke så mange på holdet, så det er ikke alt for overvældende smiley
    Skriv endelig en pb ved interesse, så skal jeg give dig trænerens nummer smiley

• #6   7. feb 2012 Hvad mener du med at han skal kunne stole på os 100 % og vores dyrlæge sagde at det var det bedste vi kunne gøre for ham.

Mange tak i andre!
    Jeg kigger lige på det! Tak! smiley

• #7   7. feb 2012 Der findes et sted i Kølkær - Meget dyrt sted, og har intet hørt om det ..

Men hvis du starter , så skriv endelig ..
    Har en toypuddel på 16 uger der også snart skal til at begynde noget træning omkring Herning området..

• #8   7. feb 2012 Sabina H: Det er nok egelyhunde du tænker på. Det ligger ved Kølkær og er ikke helt billigt, men jeg synes selv pengene var givet godt ud. smiley

Kommentér på:
Hundetræning/skole midtjylland?

Annonce