{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Update på Cosmo og træning {{forumTopicSubject}}

Her er en lille update til dem der er interesserede.

Min mand tog igen til træning med Cosmo. Denne gang var formanden for klubben til stede som en slags observatør.

Træningen forløb ok, selv om Cosmo har svært ved at bevare koncentrationen, når der er så mange hunde og mennesker omkring ham. Indkald etc. forløber uden problemer.

Damen som sidste gang forsøgte at give Cosmo godbidder, kunne i forbindelse med indkald ikke kontrollere sin hund, så den fløj direkte i hovedet af Cosmo (som på det tidspunkt var i snor). Cosmo reagere ved at trække sig væk, og snappe i luften. Da min mand slipper snoren går Cosmo over på den anden side af ham og sætter sig roligt ned, mens damen får styr på sin hund.

Min mand og formanden havde en god lang snak, da vi selvfølgelig var bekymret i forhold til Cosmo's reaktion ved sidste træning. Formanden mener dog bestemt ikke, at der er noget at bekymre sig om, og han mener, at han reagerer normalt i de situationer, hvor han føler sig presset. Selvfølgelig er det noget vi skal være opmærksomme på, men han er en sund og velfungerende Belgier smiley

Er bare så glad, for at få det afklaret, og kan kun være stolt af, at han allerede kan de basale ting, når man høre om, hvor store problemer andre kan have med alene-hjemme træning, destruktiv adfærd etc i den alder.

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Update på Cosmo og træning

Annonce