{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Hjælp til gåtur med 2 hunde. {{forumTopicSubject}}

Jeg har spurgt om hjælp før, men er ikke rigtig kommet videre.

Molly går pænt, både alene og sammen med Bella.

Bella går OK selv, vil gerne trække lidt, men ikke så meget - men trækker som en i helvede når hun går sammen med Molly - hun SKAL være foran, og det er ikke nok bare at være foran, for hun fortsatter med at trække når hun er foran. :S

Nogle der har nogle gode ideer til hvad jeg kan gøre? det ødelægger det ret meget når jeg går med dem, når hun opfører sig sådan :s Vil gerne kunne gå hyggeture med dem begge samtidig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til gåtur med 2 hunde.
  • #1   13. jan 2012 Uha har det samme probelm her, min hvalp trækker også afsted, så mit råd ?

• #3   13. jan 2012 Det er det samme her. Hvalpen skal absolut være forrest.
    Vores erfaring har vist os at det kommer med tiden.
    Lúa trak også sit første år.
    Med masser af samarbejdsøvelser, så kommer det. Hunden skal lige lære at vi går tur sammen, og at det ikke handler om at spæne afsted på jagt.

• #4   13. jan 2012 Team Talkative - nej, det er kun mig der går med hundene her, og min kæreste er faktisk sjældent hjemme da han har nogle dumme vagter på arbejdet, så det skal være mig selv der lære dem at gå sammen.

• #5   13. jan 2012 De gange, jeg har haft to hunde, har jeg haft dem i hver sin flexline, så de kan rende frem og tilbage, som de vil.

Hunde går ikke tur for at GÅ, men for at undersøge duftspor på vejen, altså "læse dagens aviser". Bare at gå er alt for kedeligt.

• #6   13. jan 2012 Natravnen - Nu er der ikke mulighed for at de bare kan rende her, da jeg går ved en vej - udover det, så er jeg ligeglad med om det er for kedeligt, når vi går på fortovet, så SKAL de gå pænt, så kan de få lidt længere snor når jeg kommer ud på markvejen eller i skoven.

• #7   13. jan 2012 lufter aldrig min hvalp sammen med den voksne den må lære og opleve verden alene på egen hånd

• #8   14. jan 2012 myret - nu er det her jo så heller ikke en hvalp smiley

• #9   18. jan 2012 C K H.

Jeg ville starte fra bunden af igen, men med begge. Stop hver gang den trækker, og gå så først når den er ved din side.. Tålmodighed, rigtig meget af det.. Men stop hvergang, uden at skælde ud eller noget, bare stop... Og gør det hvergang. rigtig træls, men det virker, og jeg syndtes at det kommer hurtigt, at de går pænt sammen smiley

Kommentér på:
Hjælp til gåtur med 2 hunde.

Annonce