{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

fjen det der gø...! {{forumTopicSubject}}

Ja nu har vi efterhånden læst mange tråde om min Luna piger her på HG, men det gode er at hun er blevet en næsten helt normal lille hvalp på bare få uger, med intensiv træning dagligt i mange timer. så dejligt smiley

Men nu hvor hendes træning går så godt er hendes snakken altså ved at gå mig til hovedet smiley

Hun snakker!!! og snakker og snakker.

altså jeg mener virkelig hun laver alle mulige sjove lyde som hun bruger til at kommunikere med, både til os mennesker men også til andre hunde.

for det første så piver hun hver gang hun vil op eller ned, fra seng
, sofa osv. hver gang hun vil i kontakt med os bjæffer eller piver hun. når hun vil lege med andre hunde så gør hun også eller piver, hvis de store ligger i kurven og hun gerne vil lege med dem så sætter hun sig på numsen og presser ligesom med forbenene, lige som alle andre hunde, men det er med pive lyde igen.

hun har absolut ingen problemer med at være alene hjemme, men alligevel kan hun sidde midt på gulvet og bare gø mens hun kigger hen på døren.

og ikke nok med det, så går hun rundt og fnyser konstant som om hun skal lige til at starte et gø hele tide, det har hun gjort hele sit liv.

men jeg føler jeg har prøvet alt, og det hjælper intet!!

jeg vil lige prøve at lave en lille video og smide op så i kan se hvad jeg mener smiley

håber på gode råd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fjen det der gø...!
Kommentér på:
fjen det der gø...!

Annonce