Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Victoria Stilwell
  • #1   6. okt 2011 har altid været vild med hende smiley Hun er et fantastisk menneske, og samtidig hunde-klog. lige en dame efter min smag smiley
    Kunne godt være uenig i nogle af de metoder hun bruger, men kan man med alle trænere. kan jeg i hvert falde. der altid en af deres ting jeg ikke bryder mig om, kan ikke lige sætte fingeren på det nu, men har set et afsnit en gang, som overraskede mig smiley ..

men hele hendes fortid, og hendes meninger om hunde racer. jeg kan kun elske hende.

• #2   6. okt 2011 Jeg synes, hun gør det udmærket smiley

Efter min mening klart en af de bedre når vi taler sådanne udsendelser smiley

• #3   6. okt 2011 Hun er slet ikke så tosset.
    Jeg er ikke 100 % enig med nogen af de TV konsulenter vi ser, men Victoria er nok den bedste af dem

• #4   6. okt 2011 Okay, jeg kender ikke så meget til hende. Jeg ved hun går ind for en masse positiv træning og det lyder lovende.

Jeg kender mest til Cesar Milan, men hans metoder virker lidt hårde?

• #5   6. okt 2011 kan godt lide hende.. hun strammer op på folk, får dem til at se deres hund smiley .. der findes vist ikke nogen trænings metoder alle er 100 % enige i, men jeg kan godt lide det faktum at hun bruger positiv forstærkning smiley

men det absolut bedste er at hun træner ejerne!!!

• #6   6. okt 2011 What, har han virkelig sagt det :S?
    Jeg synes nogen ting gør han godt, men mange andre ting, er han helt ude og skide...

Super, så skal jeg til at se hendes serie smiley

• #7   6. okt 2011 vidste den ville blive til en "vi kan ikke lide cecar" debat. den kommer altid når man går igang med at skrive om hundetrænere smiley
    hihi..

• #8   6. okt 2011 Er der nogen der ved om man kan købe hendes film? Jeg søger nemlig en bestemt udsendelse hvor det var med en stor og lille hund hvor at den store stjal alt mad det stod fremme og den lille gøede helt vildt.... Har søgt på nettet men kan bare ikke finde det...

• #9   6. okt 2011 Betina
    Søg på hendes hjemmeside smiley Der kan du sikkert finde nogle dvder.

• #10   7. okt 2011 Sara Maria L: Hvis du søger her inde kan du finde mange tråde omkring foreskellen på Cesar milan og f.eks. Victoria Stilwell.
    Grunden til at jeg ikke vil røre CM med en lille finger at hans meget gammeldags holdning til træning og hunde generelt.

Hvis nogle er interesserede at se klip fra VS udsendendelsen kan jeg anbefale denne side.
    (link fjernet)

Kommentér på:
Victoria Stilwell

Annonce