1.004 visninger
|
Oprettet:
Hjælp - Hjælp - Hjælp! Han slikker på ALT! {{forumTopicSubject}}
Jeg erlsker min hund overalt på jorden, men han har fået den vane at slikke på ting når jeg er ude og gå med ham og jeg kan bare ikk få ham til at holde op med det.. Han ved udemærket godt at han ikke må, men gør det alligevel, og jeg er ved at blive frustreret.. Jeg syns jeg har prøvet alt for at få ham til at holde op, men lige meget hjælper det.. Det er alt fra fulgeklatter, hunde tis, spytklatter osv.. Er der nogen der har et forslag til hva jeg kan gøre??
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 13 Svar: 106
Men jeg ved at overdreven slikken på ting kan være grundet at de mangler nogle vitaminer i deres kost (Mangel på vitaminer kan komme af mange ting, ikke kun at det mangler i foderet, men kan også skyldes orm, eller at han ikke kan optage det ordentligt). Det kan også skyldes at han har en nedsat lugtesans.
Ikke at jeg ville løbe til dr dyr med det samme, som jeg sagde kan det jo også være nogle helt andre grunde, men jeg ville da lige give hans generelle sundhed et tjek derhjemme, og holde øje med ham.
Som en form for "brændslukning" kan du jo prøve at holde ham væk fra de ting som han så gerne vil slikke på?? Har desværre ikke andre visdomsord at dele.. Håber at han holder op.. :-S
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.635
- Har jeg hørt, skal ikke gøre mig klog på det.
jun 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 14
Stresset tror jeg nu næppe at han er.. Han har det godt og stortrives
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 13 Svar: 106
jun 2009
Jeg må jo bare blive ved med at prøve at vænne ham af med det
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.732
jun 2009
Hjælp - Hjælp - Hjælp! Han slikker på ALT!