{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Udstilling hvalp {{forumTopicSubject}}

Hej HGere.
Jeg er den lykkelige ejer af en smuk Tysk Pinscher. Jeg har købt hende i Sverige med SKK stamtavle, og overvejer nu at begynde til udstilling med hende. Men på dette punkt er jeg HELT blank!
- Er det muligt at udstille på SKK stamtavle, eller skal denne omregistreres til DKK (jeg vil helst beholde SKK stamtavlen, da jeg ikke skal avle)?
- Hvor kan jeg gå til ringtræning henne i Aalborg området?
- Krøyer er nu 6 måneder, hvad skal en hvalp på denne alder kunne til udstilling?
- Hvad anbefaler i af halsbånd og line?
- Nogle udstillinger i anbefaler, vi bør tage med til?

På forhånd tak for hjælpen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstilling hvalp
  • #2   15. aug 2011 Er du medlem af DKK? Grunden til at jeg spørger er, at hvis du er DKK medlem, så skal hunden også overføres til DKK grundet udstilling.

    Jeg må melde pas ang. ringtræningen. Men kan anbefale dig, at du går på DKK´s hjemmeside. Finder din kreds og der ser hvor der er ringtræning.

    6 mdr=hvalpeklasse. Hvis hvalpen kan stå nogenlunde korrekt, og trave pænt ved siden af dig, så er dette at forestække.

    I Jylland er der en del udstillinger den kommende tid. Gå evt ind på Hundeweb.dk og kig under udstilling. Der står både hvornår udstillingen er og hvornår sidste tilmeldingsfrist er.

    Ang. line o´g halsbånd, må der komme nogen på banen med udstillings kendskab på racen.


  • #3   15. aug 2011 nååå ja, jeg glemte at vise tænder skal hun også kunne.

  • #4   15. aug 2011 Vi har da ringtræning ude hos os i DKK Aalborg, på dyrskuepladsen smiley


  • #5   15. aug 2011 Mange tak for jeres hjælp smiley Det er ikke sådan at være helt ny med hensyn til udstilling.
    Jeg er ikke medlem af DKK, men kan se jeg straks skal melde mig ind og så stamtavlen omregistreret fra SKK til DKK.


  • #6   15. aug 2011 Mia: Har de det ude hos jer? smiley Så må jeg nok hellere få Krøyer omregistereret. Har i gjort det på Sofus?

  • #7   15. aug 2011 Rikke: Nej ikke endnu smiley men vi skal heller ikke udstille i dk jo, så det er ikke nødvendigt, det gør opdrætter i sverige.
    Men vi skal have sendt det afsted. Mener det godt kan tage nogle uger.
    Men i skal bare melde jer ind i DKK smiley så koster det ikke ret meget at træne.
    Der var et ringhold der trænede onsdag før ferien, kan da lige høre på onsdag, der har vi teori aften smiley


  • #8   15. aug 2011 Mia. Har i ikke ovevejet ar udstille på Sofus? Han er jo så flot smiley
    Du må meget gerne høre om ringtræningen


  • #9   15. aug 2011 Det gør jeg smiley skriver lige når jeg ved besked.
    Vi gider ikke rigtig, for det ligger altid i weekender, oven i lydigheds og ag stævner osv. men vi kunne da godt finde på det smiley
    Det kommer også anpå hvordan han ender ud, for jeg tager det for nært og er en dårlig taber, ha ha.
    Hvis nu han rammer standarten og er super sund osv og han virkelig ikke kan undværes i avl smiley men det ligger ikke i kortene!


  • #10   15. aug 2011 Super smiley Skal vi snart mødes i skoven igen?
    Vi har nu heller ingen planer om avl på Krøyer. Og jeg er selv en ret dårlig taber smiley


  • #11   15. aug 2011 Ha ha hun er bare så dejlig!!
    Skal nok snart lægge billeder ud af de to møg snavsede hunde.
    Sofus vil meget gerne lege smiley
    Og i skal da klart prøve at udstille, men pas på, mange ender med at blive bidt af det smiley


  • #12   15. aug 2011 du kan også finde på Dkk side underkrese hvor der er ringtræning oppe hos dig

Kommentér på:
Udstilling hvalp

Annonce