781 visninger
|
Oprettet:
Udstilling hvalp {{forumTopicSubject}}
Hej HGere.
Jeg er den lykkelige ejer af en smuk Tysk Pinscher. Jeg har købt hende i Sverige med SKK stamtavle, og overvejer nu at begynde til udstilling med hende. Men på dette punkt er jeg HELT blank!
- Er det muligt at udstille på SKK stamtavle, eller skal denne omregistreres til DKK (jeg vil helst beholde SKK stamtavlen, da jeg ikke skal avle)?
- Hvor kan jeg gå til ringtræning henne i Aalborg området?
- Krøyer er nu 6 måneder, hvad skal en hvalp på denne alder kunne til udstilling?
- Hvad anbefaler i af halsbånd og line?
- Nogle udstillinger i anbefaler, vi bør tage med til?
På forhånd tak for hjælpen
jan 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 10 Emner: 68 Svar: 771
Jeg må melde pas ang. ringtræningen. Men kan anbefale dig, at du går på DKK´s hjemmeside. Finder din kreds og der ser hvor der er ringtræning.
6 mdr=hvalpeklasse. Hvis hvalpen kan stå nogenlunde korrekt, og trave pænt ved siden af dig, så er dette at forestække.
I Jylland er der en del udstillinger den kommende tid. Gå evt ind på Hundeweb.dk og kig under udstilling. Der står både hvornår udstillingen er og hvornår sidste tilmeldingsfrist er.
Ang. line o´g halsbånd, må der komme nogen på banen med udstillings kendskab på racen.
jan 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 10 Emner: 68 Svar: 771
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 1.159
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 61 Svar: 1.038
Jeg er ikke medlem af DKK, men kan se jeg straks skal melde mig ind og så stamtavlen omregistreret fra SKK til DKK.
mar 2011
nov 2010
Men vi skal have sendt det afsted. Mener det godt kan tage nogle uger.
Men i skal bare melde jer ind i DKK så koster det ikke ret meget at træne.
Der var et ringhold der trænede onsdag før ferien, kan da lige høre på onsdag, der har vi teori aften
mar 2011
Du må meget gerne høre om ringtræningen
nov 2010
Vi gider ikke rigtig, for det ligger altid i weekender, oven i lydigheds og ag stævner osv. men vi kunne da godt finde på det
Det kommer også anpå hvordan han ender ud, for jeg tager det for nært og er en dårlig taber, ha ha.
Hvis nu han rammer standarten og er super sund osv og han virkelig ikke kan undværes i avl men det ligger ikke i kortene!
mar 2011
Vi har nu heller ingen planer om avl på Krøyer. Og jeg er selv en ret dårlig taber
nov 2010
Skal nok snart lægge billeder ud af de to møg snavsede hunde.
Sofus vil meget gerne lege
Og i skal da klart prøve at udstille, men pas på, mange ender med at blive bidt af det
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 2.205
Udstilling hvalp