{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

min hun gør af alt {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en chihuahua hvalp blandet med 25% dværg pincher.
Han er 3-4 måneder gammel så har nok at lære endnu.
Men han gør når folk går forbi på gaden. Han gør når han ser andre hunde. Han gør når vi går ture og der er mennesker eller hunde. Han gør af alle mærkelige lyde. Det er et kæmpe problem da vi bor i lejlighed. Har købt gø halsbånd og han kan ikke lide når den vibrere så piber han men gør sammentidlig så det hjælper ikke rigtigt. Jeg prøver med godbidder til at få hans opmærksomhed så han ikke gør men når der er en hund er det fuldstændig umuligt den er mere spændende. Når det er mennesker kan jeg for det meste få hans opmærksomhed så det går fremad. men med hunde det virker simpelthen ikke. Nogle der har nogle gode råd til hvordan jeg kan træne ham så han ikke gør mere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hun gør af alt
  • #1   6. jul 2011 Nu er det jo 2 gøende racer i har valgt så kan ikke helt forstå i er overraskede over den gør?

Ellers vil jeg mene at det i prøver med afledning er den rette vej at gå.

• #2   6. jul 2011 men han behøver ikke gø af alt og alle. og det er længe han gør selv når hunde eller mennesker er gået forbi for længst. Så et skal stoppes

• #3   6. jul 2011 Det er jo instinktivt. Er det ikke 2 alarmhunderacer?

At pille et instinkt ud af en race kan være svært.

Men ja afledning og ros når hunden holder bøtte. Men timing så den ikke gør for at få ros når den holder mund.

Og kommando på.

Stil dig mellem det hunden gør af og hunden så du viser at DU har kontrollen over situationen og hunden ikke behøver at reagere.

At pille det helt af hunden er svært.

Men følger med :o)

• #4   6. jul 2011 han er heldigvis hvalp så jeg må bare træne og træne smiley

• #5   6. jul 2011 Jeg ville tage det halsbånd af ham og så ville jeg prøve at træne med en masse lækre guffer. Det skal være det bedste han ved. Start med god afstand på det han normalt gøer af. Ros ham når han kigger på dig, ros ham når han er stille, gå den anden vej hvis han gør og få hans opmærksomhed og ros. Stop mens legen er god, så det slutter med en positiv oplevelse. Og vær meget tålmodig for det kommer sikkert til at tage lang tid.

• #6   6. jul 2011 Min gravhund gør desværre også rigtig meget- og stopper desværre først når man hæver stemmen. Det er rigtig trist.

Vi har også haft sådan et halsbånd til vores, bare hvor det lugtede når hun begyndte. Det har desværre ikke hjulpet.
    HVIS man vil ty til den slags, så anskaf dig én der sprøjter med vand! smiley Det er jo ikke ubehageligt eller på nogen måde skadeligt.

Men ville sige, kontakt en adfærdsbehandler smiley

• #7   7. jul 2011 hvis han går ud til døren eller et vindue så stil dig ind foran ham og når du føler du har lidt kontakt med ham, så beder du ham om at bakke (du blokker vejen for ham) når du så har bakket et stykke væk og han holder op så ros ham og evt en god bid:-) vender han tilbage til døren og gør så ingen god bid men igen stil dig ind foran ham og bak ham væk igen og igen og igen:-) min kunne godt gø en del de første par dage over de lyde der nu engang kan komme og når han går til døren og gøer uden der kommer nogen så bakkede jeg ham væk og det har hjulpet mig en del og det er nemt at prøve af smiley

• #8   7. jul 2011 ps hvis det hjælper og han kun kommer med et vuf og så kun kigger så ros ham og måske med godbid hva i sys er bedst. et vuf er også bedre end 10, man skal huske og sætte pris på de små frem skridt, selvom de kan være svært smiley

• #9   8. jul 2011 tusind tak for hjælpen jeg vil tage det hele til mig og træne. Han er kun 4 måneder jeg har masser tid til at træne hvis jeg begynder nu smiley

• #10   8. jul 2011 ja min han bliver snart tre og han forstår det godt smiley

• #11   13. jul 2011 1: du skal vise dig uinteresseret i at der kommer lyde
    2: gøre det modsatte af det den gør
    3: 2 finger på snuden kun maker ikke slå

3 brugte man englænderne under 2 verdenskrig. De to alle raser ind da de skulle gå først og skulle advare (uden lyd) at fjenden var der. De kunne jo lugte og høre fjenden langt før mennesket kunne. Men det var vigtig at de ikke sagde noget ellers røbede de jo hvor de var.

• #13   11. sep 2011 vi prøver ;9

Kommentér på:
min hun gør af alt

Annonce