703 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Træning - Vejle Træning - Vejle

Jeg har søgt lidt på emnet her inde og der er en del tråde, men de er mere eller mindre alle så gamle at jeg ikke er sikker på hvor opdaterede de er..

Jeg vil gerne gå til enten dogdancing eller agility med dixie..
Så er der nogen af jer der ved om der er noget dogdancing træning inden for en overskuelig radius af vejle?

Rally og agility kan jeg se man kan i dch og et par af mini klubberne her omkring, jeg vil gerne høre fra jer der går der hvordan træningen er i klubberne?
Dixie er nemlig en meget blød hund, og er der bare en gang en der går over hendes grænse er hun skræmt af det for livet, og hun er ikke glad ved vippen så jeg skal have en blid kompetent træner til det..

Jeg ved ikke så meget om rally andet end at det er en form for blanding af lydighed og agillity, men jeg overvejer om det måske kunne være en idé til min store hund nova, jeg kunne godt bruge nogle samarbejds øvelser med hende, og tror hun vil finde det mere sjov end alm lydighed.. Men det skulle heller ikke være helt så hårdt som agility?

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning - Vejle
Kommentér på:
Træning - Vejle

Annonce