Træning - Vejle Træning - Vejle
Jeg har søgt lidt på emnet her inde og der er en del tråde, men de er mere eller mindre alle så gamle at jeg ikke er sikker på hvor opdaterede de er..
Jeg vil gerne gå til enten dogdancing eller agility med dixie..
Så er der nogen af jer der ved om der er noget dogdancing træning inden for en overskuelig radius af vejle?
Rally og agility kan jeg se man kan i dch og et par af mini klubberne her omkring, jeg vil gerne høre fra jer der går der hvordan træningen er i klubberne?
Dixie er nemlig en meget blød hund, og er der bare en gang en der går over hendes grænse er hun skræmt af det for livet, og hun er ikke glad ved vippen så jeg skal have en blid kompetent træner til det..
Jeg ved ikke så meget om rally andet end at det er en form for blanding af lydighed og agillity, men jeg overvejer om det måske kunne være en idé til min store hund nova, jeg kunne godt bruge nogle samarbejds øvelser med hende, og tror hun vil finde det mere sjov end alm lydighed.. Men det skulle heller ikke være helt så hårdt som agility?
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 173 Svar: 2.033
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 88 Svar: 493
mar 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 4 Emner: 1 Svar: 251
Du må også gerne komme og kigge på agility, men der er temmelig lang venteliste lige nu. Der er et forhindringsindlæringshold torsdag fra 18.30 til 19.30 og øvede hold mandag og tirsdag aften.
Træning - Vejle