1.051 visninger
|
Oprettet:
9 uger gammel og FANTASTISK dygtig {{forumTopicSubject}}
Tror ikke jeg før har oplevet noget lignende. Vores lille nye Mopsedreng, Rocky Balboa, lærte at sitte første dag. Anden dag blev han SUPER god til at gå i snor. Efter 3 dage lystrer han rigtig godt, og sætter sig med det samme man siger SIT!. Og her til morgen kradsede han på døren for at signalere "Mor, nu skal jeg altså på toilet".. Og rigtig ok.. Vi bor på 14. etage og han kradsede på altandøren, hvor han aldrig har været ude på endnu, og jeg åbnede... En dygtig lille dreng vil UD og gøre sit Vi er bare SÅ stolte!
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 11.102
aug 2005
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 583
Men enig, jeg synes også det er ulækkert hvis han får lov til at tisse på altanen..
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 218 Svar: 1.827
Dejligt at han er dygtig til at gå pænt i snoren, det er bare så irriterende når de trækker de små vapser
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 40
Har selv lige fået en samojede hvalp han kan også sit efter første dag har ingen uheld inden for haft han har været alene hjemme går selv til døren når han vil ud og han går pænt i snor. han har desuden næsten styr på dæk han er 8 uger og 3 dage.. så jeg er også rigtig stolt..
dec 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 7 Emner: 8 Svar: 63
Morten H: Ja det er altså fantastisk hvad man kan lære så små væsener Tillykke med den bette
9 uger gammel og FANTASTISK dygtig