771 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

STAKKELS LADY... Dum føre! STAKKELS LADY... Dum føre!

Ja ja lady var som (næsten) ALTID SUPER til agility konkurrencen i give i søndags.. Men gud hvor jeg dog hader mig selv for at ikke få hende hjulpet rigtig igennem banen. Lady er godt nok min første hund jeg løber agility med. Jeg har haft store prooblemer med Lady og at styre hende på banen for hun bare så glad og så gerne vil være over det hele på en gang.. Men nu efter næsten 5 år er hun super super styrbar og gør li hva hun får besked på.. Så er det jo typisk JEG pludselig ikk kan finde ud af det ! Gud jeg hader mig selv nogen gange Stakkels hund... Og skide fustrende... HMM
Andre der har det sådan ?? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  STAKKELS LADY... Dum føre!
  • #1   4. maj 2011 Det er skide ærgeligt sådan noget.. Man skal lære sin hund at læse tal så den selv kan se hvor den skal løbe hen smiley Jeg har været så heldig da jeg trænede agility med Ricko at hvis jeg kom til at sige noget forkert så gjorde han mange gange det rigtige alligevel

• #2   4. maj 2011 Er det ikke atid os der er problemet? smiley

Den eneste grund til at min hund stadig løber i klasse 1, det er sgu den handler hun har med på slæb rundt på de baner haha...

• #3   5. maj 2011 Så er det godt at hunde ikke har ambitioner, den er nok ligeglad hvad nummer den bliver og i hvilken klasse, bare den har det sjovt smiley
    Og så længe vi er klar over hvor problemet er går det jo nok:)

Men kender det i øvrigt rigtig godt, har lyst til at sparke mig selv nogen gange, når man kvajer sig, og så er det vist lige meget hvilken form for hundesport man dyrker smiley

• #4   5. maj 2011 hehe ja det ville være mere praktisk hvis de selv kunne læse..

Jo vi er jo altid problemet hundene køre bare derud af med det de får besked på smiley Jep lady laller og mig laller os stadig i kl 1 for der er altid et og andet der går galt med min handling.. Skide træls.

• #5   5. maj 2011 Åh ja. Jeg har også den ubetinget mest stabile agility-hund i Lanka. Hun laver ALDRIG fejl - medmindre jeg får bedt hende om noget forkert. Så jeg ved godt, at jeg kun har mig selv at slå oveni hovedet, hvis der bliver lavet den mindste lille fejl på banen.

Så er det meget mindre forpligtende at løbe med drengene. De kan sagtens lave masser af fejl helt på eget initiativ smiley

Kommentér på:
STAKKELS LADY... Dum føre!

Annonce